Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite RedBull RAGNAROK :)

  • RedBull RAGNAROK :)

    Publicerad av crazykite på 6 november, 2013 vid 17:04

    Fy fan e ja crazy eller, jag har kitesurfat i ca 4månader har lärt mig mestadels vid Lagans mynning i sommar men även hemma på Mullsjön utanför Hjo.
    e så biten och sugen på att kita och att få känna känslan när man är i luften så gött
    och så sitter jag får syn på RedBull Ragnarok……. fan vad fräckt…….. så jag satt och väntade på att anmälningssidan skulle öppna kl 12.00 igår var jävligt snabb och anmälde mig……. SÅ NU JÄVLAR blir det hårdträning ska fan ta mig i mål

    from fat to fitt på ca 4 månader och en jävel på snow kite

    snälla ge mig ett lycka till för de lär jag behöva…..

    crazykite svarade 10 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • milkman

    Medlem
    10 november, 2013 vid 15:27

    Grymt! Låter roligt. 😉

  • booman

    Medlem
    11 november, 2013 vid 12:23

    Helt galet! 🙂 Men självklart stort lycka till…!

  • skydive

    Medlem
    12 november, 2013 vid 13:10

    Kul och grattis till din plats!!

    Ett gott tips är att spendera mycket tid uppe på fjället och känns på hur vindarna snabbt kan öka och dö ut…. Samt skaffa dig ett par bra Randonnée-lagg så du kan traska (det kommer behövas)

    Kanske ses vi fjällen om inte annat i Norge, jag knep en plats jag med 🙂

    Om det är några andra som ska vara med och tävla så hör gärna av er här eller på facebook (L*rs Ahlsted t) så kanske vi kan styra gemensam träning med samåkning norröver (jag utgår från sthlm)

    Kör hårt!

  • crazykite

    Medlem
    19 december, 2013 vid 16:26

    Gött ska upp till haugastol den 2-5 Januari e sjukt sugen här finns ju ingen snö så de e kass men e sugen på att dra ett par dagar innan kanske i mellandagarna får se vad som väntar en sak är säker att på Lördag så blir det kitesurfing i Svalnäs som det ser ut de e något att se fram emot de närmsta dagarna 🙂

  • crazykite

    Medlem
    19 december, 2013 vid 16:27

    Ska vi försöka dra ihop något gäng i februari???? vart kan du åka???

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite RedBull RAGNAROK :)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.