Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing RedBull RAGNAROK :)

  • RedBull RAGNAROK :)

    Publicerad av crazykite på 6 november, 2013 vid 17:01

    Fy fan e ja crazy eller, jag har kitesurfat i ca 4månader har lärt mig mestadels vid Lagans mynning i sommar men även hemma på Mullsjön utanför Hjo.
    e så biten och sugen på att kita och att få känna känslan när man är i luften så gött
    och så sitter jag får syn på RedBull Ragnarok……. fan vad fräckt…….. så jag satt och väntade på att anmälningssidan skulle öppna kl 12.00 igår var jävligt snabb och anmälde mig……. SÅ NU JÄVLAR blir det hårdträning ska fan ta mig i mål

    from fat to fitt på ca 4 månader och en jävel på snow kite

    snälla ge mig ett lycka till för de lär jag behöva…..:cool2:

    crazykite svarade 10 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • maramas

    Medlem
    6 november, 2013 vid 18:34

    Låter riktigt fett!! Kul att känna din pepp och glädje.
    Stort lycka till man!! :cool2:

  • crazykite

    Medlem
    6 november, 2013 vid 18:41

    Ja tack fan e sjukt sugen har aldrig velat att snön ska komma här hemma, men nu e jag gött sugen
    för de som är sugna på att följa mig i mitt äventyr så kommer en hemsida/blogg min första 😛 att skapas i helgen där kommer ni kunna följa mig i min träning inför RedBull RAGNAROK 2014

    @Maramas 718512 wrote:

    Låter riktigt fett!! Kul att känna din pepp och glädje.
    Stort lycka till man!! :cool2:

  • supersystem

    Medlem
    6 november, 2013 vid 18:46

    Grattis till platsen! Och lycka till!!!

    Jag kollade det igår kväll och då var det fullt 🙁 Jäkla tryck tydligen på anmälningarna…

  • crazykite

    Medlem
    6 november, 2013 vid 18:50

    jag satt och kollade 11.59 ladda om sidan direkt kl 12.00 och då var den öppen skrev så fort jag kunde och klickade på anmäl kl 12.02 grattis du är nu anmäld till RedBull Ragnarok yes gött kl 12.15 va de slut så jag hade lite flyt 🙂

  • rrd_z

    Medlem
    9 november, 2013 vid 23:25

    verkar vara grymt , och sjukt svårt såg ett klipp tror de va “on the loose” med Aaron hadlow och ruben Lenten samt Susi mai…. och jag tror bara de va susi som tog sig imål….

    Pepp och ha grymt kul !!!!

  • crazykite

    Medlem
    10 november, 2013 vid 06:40

    @RrD_Z 718682 wrote:

    verkar vara grymt , och sjukt svårt såg ett klipp tror de va “on the loose” med Aaron hadlow och ruben Lenten samt Susi mai…. och jag tror bara de va susi som tog sig imål….

    Pepp och ha grymt kul !!!!

    Ja jo det lär vara svårt men va fan man måste ju satsa ibland 😉 tack för peppet

  • skydive

    Medlem
    12 november, 2013 vid 13:45

    (Skriver här med eftersom samma tråd ämne fanns på två ställen)

    Kul och grattis till din plats!!

    Ett gott tips är att spendera mycket tid uppe på fjället och känns på hur vindarna snabbt kan öka och dö ut…. Samt skaffa dig ett par bra Randonnée-lagg så du kan traska (det kommer behövas)

    Kanske ses vi fjällen om inte annat i Norge, jag knep en plats jag med 🙂

    Om det är några andra som ska vara med och tävla så hör gärna av er här eller på facebook (L*rs Ahlsted t) så kanske vi kan styra gemensam träning med samåkning norröver (jag utgår från sthlm)

    Kör hårt!

  • gnutten

    Medlem
    12 november, 2013 vid 14:53

    Är det någon skillnad att åka med skidor eller snowboard, när det kommer till en sån här uthållighetstävling? Känns som de skidor och snowboard har olika för och nackdelar. Sen klart måste man ju behärska det man vill åka på..

  • crazykite

    Medlem
    14 november, 2013 vid 20:00

    Men fan va gött klart vi får styra ihop något “träningsläger” skulle vara riktigt ball…. föresten har du sovplats i Haugastoll??? Jag har en lägenhet och vi är 2 kanske 3 så det finns en plats kvar om det är intressant

    föresten så dök mina nya kites ner i brevlådan häromdagen 2014 Best TS 7-9-12 och en 2014 best Armada kiteboard fan vilka goa kites och brädan ska vi inte tala om mmmm mmmm mmm gött

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing RedBull RAGNAROK :)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.