Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing REDESIGN AV KONFEN!

  • REDESIGN AV KONFEN!

    Publicerad av anonym-anvandare på 23 september, 1999 vid 07:35

    NU ÄR DET DAGS ATT GÖRA OM DEN NYA MISSLYCKADE KONFEN.
    DEN NUVARANDE FORMEN FÅR VEM SOM HELST ATT TAPPA INTRESSET.
    DET FÖREFALLER ONÖDIGT ATT TILLINTETGÖRA NÅGOT SOM KAN FUNGERA SOM ETT INSPIRERANDE OCH LIVSKRAFTIGT FORUM FÖR VINDSURFING I ALLMÄNHET SVENSK VINDSURFING I SYNNERHET.(JÄMFÖR GAMLA KONFEN)

    dr-masse svarade 24 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • robin

    Medlem
    23 september, 1999 vid 09:14

    Har du tänkt på att det under de veckor den här konfen har funnits har kommit intressanta inlägg varje dag och att vi helt har sluppit skitinlägg?! Lite omväxling förnöjer helt klart!!

    /Robin

  • kris

    Medlem
    23 september, 1999 vid 10:23

    Håller med. Visserligen är konfen lite långsam (bokstavligt talat) men man slipper inlägg från dem som inte ens kan stava fula ord rätt.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 september, 1999 vid 13:29

    Jag håller med den nya är alldeles för seg, visst är det bra att skräpinläggen har försvunnit men den nya är trots allt sämre, den saknar den fart som var på den förra.

  • tedan

    Medlem
    23 september, 1999 vid 13:59

    Ok en aning seg är den… Men som ni sa så slipper man allt tjafs om vem som är bäst osv.. Och det finns ju trots allt en del nya finnesser..

  • chris_s

    Medlem
    23 september, 1999 vid 14:18

    Konfen er bra som den er!
    Men, det lønner seg selvsagt å få seg bruker, slik at man kan endre profilen sin.
    Selv har jeg satt den opp slik at jeg ser alle innleggene i en tråd (thread) på en gang.
    DET kunne man ikke i den gamle.

    Chris

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 september, 1999 vid 16:23

    Visst, skit inläggen är borta, men skall man behöva ha en seg konf för att få bort idioterna ??
    Jag gillar den nya, men får jag välja mellan cool+seg eller snik+snabb så väljer jag helt klart snik+snabb (gamla konfen).

  • dr-masse

    Medlem
    24 september, 1999 vid 14:45

    Jo, den nya konfen är fin med olika finesser och grejor. Gillar verkligen att man kan se samtliga inlägg samt att nya inlägg under gamla rubriker innebär att det hamnar överst. Det är trevligt.

    Men inga finesser i världen är intressanta så länge det går långsamt. Sitter själv på fast lina just nu (jobbet…) och det är anmärkningsvärt vad långsamt det är. Till och med långsammare än rec.windsurfing, vilket inte vill säga lite…

    Jo, den nya konfen är bra. Ser fram emot lite snabbare servering, dock!

    Surfa På! (ifall ni orkar vänta…)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing REDESIGN AV KONFEN!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.