Senaste nytt Forums Vindsurfing Longboard Vindsurf Regatta för D2 och Open Windsurf i Åhus 19-20/8!

  • Regatta för D2 och Open Windsurf i Åhus 19-20/8!

    Publicerad av jlhp på 25 juni, 2017 vid 21:56

    Hej alla!

    Nu är det klart att det blir en regatta/tävling för D2 och Open Windsurf (det vill säga ALLA är välkomna! 🙂 ) i Åhus 19-20/8 i samband med Formulas klassmästerskap.

    Ta det så seriöst som du känner för, huvudsaken är att vi har kul tillsammans. Det kommer att vara stor spridning på deltagare, alltifrån riktigt duktiga tävlingsrävar till nybörjare som mig själv som bara är med för att ha kul och lära.

    För mer information se Notice of Race:

    yokohama svarade 6 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • jlhp

    Medlem
    31 juli, 2017 vid 10:30

    Det är nu klart att regerande Europamästaren i D2, Alain Cadre, kör sina 200 mil enkel väg för att delta i Åhus! Skall bli spännande att se lite högklassig racing mellan honom och Jonas och Rikard 🙂

    Presidenten för internationella D2förbundet flyger hit ifrån Kanada för att delta!

    Hoppas du också bjuder till så vi kan göra det till en härlig helg!

    Verkar som att det mesta försvann i omgörningen av Surfzone så försöker lägga upp Notice of Race igen:

  • jlhp

    Medlem
    31 juli, 2017 vid 10:40

    Hmm, verkade inte funka med pdf.en ovan, jag hade precis lärt mig att lägga upp filer och bilder på “gamla” Surfzone, nu vet jag inte hur man gör igen…

    Här finns den i alla fall:

    http://www.vindsurfingforbundet.com/Page/113119

    Skrolla ner lite till rubriken “Division II, RSX & Kona One” så heter den “Division II Class, and Open Windsurf Swedish Boardsailing Regatta Åhus 19-20 augusti”

    Väl mött!

  • challgren

    Medlem
    31 juli, 2017 vid 14:01

    Tjena,

    Ska kolla varför du inte kan ladda upp pdf:er. Återkommer.

  • jlhp

    Medlem
    18 augusti, 2017 vid 11:16

    Hej! Bara informera om att seglingarna och skepparmöte och registrering är flyttade till Ivosjön strax norr om Åhus. Tider för registrering och dylikt är inte ändrat. Mer information finns på SVFs (svenska Vindsurfingförbundet s hemsida).

  • rmz

    Medlem
    19 augusti, 2017 vid 20:39

    Inte helt ovanligt att dom kör på ivösjön när det är frånlandsvind i Åhus, inga vågor men rejält byigt, ingen lek med stora segel! 😉

  • yokohama

    Medlem
    21 augusti, 2017 vid 23:21

    Hej!

    Mina bilder från lördagen finns att beskåda och ladda ner här nu:
    https://drive.google.com/open?id=0ByBLMvbJaCpOU0d6ZzF0Yl9vU0k

    Hoppas någon hittar sig själv 🙂
    /Johannes

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Longboard Vindsurf Regatta för D2 och Open Windsurf i Åhus 19-20/8!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.