Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing rekning Ågrenska aka Lilla Amundundön

  • tomson

    Medlem
    21 februari, 2009 vid 10:19
    Yann;531552 wrote:
    Gött!
    Vi riggar ju på stora Amundön och kajtar över bara. Jag vill se om det är sten å skit eller om det är lönt att kolla upp om vi kan få köra där på lågsäsong. Om vinden håller sig mellan V-NV så ser det ut att funka. Hoppas inte det är för mycket is bara.

    Vi riggade på ängen längst in i viken. Det är nog det lättaste om de inte släpper in er till stranden. Massor med plats, lite stenar längst in som sagt, men sen är det bara att kryssa ut och dra sig mot stranden.

  • yann

    Medlem
    21 februari, 2009 vid 11:20

    Ok, fast det är nog garanterat is där nu men då får man väl rigga på isen istället.

  • brushanen

    Medlem
    21 februari, 2009 vid 16:32

    jag tror att gänget på Ågrenska kan tycka att det är underhållande med lite kiter. Tror på att köra på bara, är det någon som undrar vad man håller på med så säger man bara att man kitesurfar och utnyttjar allemansrätten…

  • yann

    Medlem
    21 februari, 2009 vid 16:59

    Ja fast det hade ju vart gött att kunna köra ända fram och rigga på stranden. Var i Askim idag och hela viken är täckt med slush. Går inte köra där. Tror att det kan vara likadant vid Ågrenska. Jag satsar på någon annanstans imorgon så tar vi Ågrenska längre fram.

  • smaskens

    Medlem
    21 februari, 2009 vid 17:49

    Ok jag körde med skridskor på Aspen vid Lerum i tre timmar.
    Det var lite kass vind men om det kommer mer snö och mer vind så kan det bli riktigt bra imorgon…
    En kille körde med skidor och det gick bra.

  • nic

    Medlem
    23 februari, 2009 vid 21:31

    Årets första bomkörning vart avklarad i söndags men vi fick i alla fall spana in de nya kitarna från Ozone. Det vi kan säga redan nu är att det är mer stake i dem när de ligger på land.

    nic

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing rekning Ågrenska aka Lilla Amundundön

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.