Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rendez-vous i Varberg

  • jan-becher

    Medlem
    20 september, 2008 vid 17:53

    är det tanten eller gubben som har hand om det?? för han var ju hur trevlig som helst förutom på söndag morgon, men sen blev han ju lung o fin igen.

  • litease

    Medlem
    20 september, 2008 vid 18:13

    hyr vi via turistbyrån får väl tanten aldrig reda på det förrän vi är där? Se bara till att hyra i ett annat namn. mitt namn är ganska oskuldsfullt än så länge 🙂

  • blackadder

    Medlem
    20 september, 2008 vid 18:40

    Ja hur skulle det se ut om alla gick runt och lämnade täcken efter sig? Eller extra tallrikar för den delen.

  • gh0st

    Medlem
    20 september, 2008 vid 18:44

    @Blackadder 501315 wrote:

    Ja hur skulle det se ut om alla gick runt och lämnade täcken efter sig? Eller extra tallrikar för den delen.

    men det värsta enligt tanten måste ju ha varit: “Har inte era föräldrar lärt er att NI INTE lämnar våta bestick i besticklådan! Ni jäkla pack från Borås o Kinna är alla likadana!”

  • rusiak

    Medlem
    20 september, 2008 vid 19:09

    Ha ha ha ha, fn vilket kul läsning 🙂

    //Alex

    @gh0st 501287 wrote:

    shit nä, tanten gick ju bersärkargång!

    JohanW: “Det låg ett extra täcke i vår stuga”
    Galen tant: “Nä, det gjorde det inte alls! Jag lägger dom på ett speciellt sätt,
    jag hade sett på en gång om det fanns ett täcke för mycket”
    JohanW: “Men det gjorde det”
    Galen tant: “Nä, den gamla går jag inte på! Ni ska inte tro att ni kan komma hit, bete er som skit och sen komma o klaga!”
    JohanW: “Jag klagar inte, bara nämner att det fanns ett extra täcke hos oss”
    Galen tant: “NEJ! DET GJORDE DET INTE ALLS!”
    JohanW: “eeeeh… ok, det gjorde väl inte det då”

  • johnk

    Medlem
    20 september, 2008 vid 19:31

    @gh0st 501317 wrote:

    men det värsta enligt tanten måste ju ha varit: “Har inte era föräldrar lärt er att NI INTE lämnar våta bestick i besticklådan! Ni jäkla pack från Borås o Kinna är alla likadana!”

    Ha ha. Fan vad kul. Men det är väl inte så konstigt att man har den vanan med sig från Borås. Med så mycket regn torkar disken aldrig.

  • jan-becher

    Medlem
    20 september, 2008 vid 19:40

    Vi kanske ska sammla in pengar till en flaska fernet till tanten, bara hon inte tar illa upp av att den smakar som hon var, en smula bitter

  • skotten

    Medlem
    20 september, 2008 vid 23:10

    hehehehe I know where I am staying

Sida 27 av 27

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rendez-vous i Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.