Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rendez-vous i Varberg

  • pjoter

    Medlem
    17 augusti, 2008 vid 13:42

    den kniper jag om ingen annan hunnit före.

    Ni får nog fixa till lite mer platser, har ju många riktigt duktiga åkare kvar som man ju vill kolla på under tävlingen!

  • sourra

    Medlem
    17 augusti, 2008 vid 13:44

    Sista platsen i herrklassen kneps av Pjoter.

  • thorn

    Medlem
    17 augusti, 2008 vid 13:53

    Hur är kvaliten på dom tävlande?? Vad bör man lyckas med för att inte komma sist 😉

  • sourra

    Medlem
    17 augusti, 2008 vid 14:06

    Det bestämmer ni som tävlar. Men en vild gissning är väl att åtminstone någon kommer uppskatta stort och stilrent, oavsett svårighet på tricken.

  • eagletech19

    Medlem
    17 augusti, 2008 vid 14:21

    @Thörn 491367 wrote:

    Hur är kvaliten på dom tävlande?? Vad bör man lyckas med för att inte komma sist 😉

    Flest vänner som är med i tävlingen vinner:wink:

    Jag tycker att man ska vara med för att stötta dom som fixar ett Event/Tävling.
    Det är mycket jobb att få allt att funka och det görs ju efter jobb av dom flesta.

    Så nu hoppas vi bara på bra med vind och sol.

    Mvh/Roger

  • hildingdude

    Medlem
    17 augusti, 2008 vid 15:05

    jag skulle önska att ni ökade antalet som kan tävla genom att köra två grupper! vi vill ju ha alla med på tävlingen! dessutom har jag 2 eller 3 kompisar till som vill vara med!
    Det måste väll finnas mer än 18 pers som kör i Team i sverige?

    p.s hur ser lineupen ut just nu? d.s

  • gonzo

    Medlem
    17 augusti, 2008 vid 15:13

    vi håller på att se över det nu så att vi kan öka antalet kanske.
    men vi vill hinna med det på en dag blir det för många heat så tar det för lång tid men vi försöker utöka det lite till
    så ni som känner er manade se till att va på nu för om det blir fler platser så e det ju först till kvarn som gäller.

    men det e riktigt kul med allt intresse. vi ska försöka lösa det på bästa sätt

  • sourra

    Medlem
    17 augusti, 2008 vid 16:35

    @hildingdude 491376 wrote:

    jag skulle önska att ni ökade antalet som kan tävla genom att köra två grupper! vi vill ju ha alla med på tävlingen! dessutom har jag 2 eller 3 kompisar till som vill vara med!
    Det måste väll finnas mer än 18 pers som kör i Team i sverige?

    p.s hur ser lineupen ut just nu? d.s

    Det kvittar om man kör i Team eller inte (men det gör väl snart sagt varenda kotte här på Steffo ändå på ett sätt eller annat haha) men som Gonzo säger så är vårt prio #1 att vi ska hinna genomföra tävlingen på den tid vi har tillgängligt. Det är redan 5 pers på reservlistan så säg åt dina polare att anmäla sig på en gång. You snooze – you lose =)

    Stay tuned! Mer info och lineupen kommer presenteras snart.

  • pjoter

    Medlem
    17 augusti, 2008 vid 17:55

    haha, fan va gött man hann. 🙂

    Måste man ju ut å träna lite kanske. hoppas de blåser en massa så de blir ordentlig höjd å inga fåniga snurrar å passar vid vattenytan. 🙂

  • sourra

    Medlem
    17 augusti, 2008 vid 19:34

    Anna Wadman is on!

  • sourra

    Medlem
    19 augusti, 2008 vid 07:02

    Vi har utökat antalet platser per klass från 18 till 24 så alla som anmält sig hittills har fått plats. Det finns en plats kvar i herrklassen.

  • sourra

    Medlem
    19 augusti, 2008 vid 08:09

    Fullt i herrklassen

  • luuddee

    Medlem
    19 augusti, 2008 vid 12:27

    fasiken en plats till måste där väl vara? ja kom ju hem från semstern nu och har helt missat detta. snälla

  • matthias

    Medlem
    19 augusti, 2008 vid 12:36

    den största och absolut viktigaste frågan, hur pass bra damer huserar varberg?

  • sourra

    Medlem
    19 augusti, 2008 vid 13:24

    Semester är ett jävla otyg. Du står som 1a reserv nu Ludde så om nån lämnar återbud är du given. Lite beroende på hur stor damklassen blir kan vi ev. skapa ett till heat men det är för tidigt att lova något. Jag har dock en känsla av att det kommer ordna sig med en plats. Vi presenterar line-upen ikväll.

Sida 7 av 27

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rendez-vous i Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.