• Reseguide

    Publicerad av pewe på 15 september, 2008 vid 16:47

    Hallå,

    Jag tänkte vi kunde dela med oss av våra resor och samla allt material på ett och samma ställe.

    Jag tycker personligen det är svårt att hitta information om nya ställen. Så tanken med MySurfspot är att hitta bra information innan man reser.

    Nu tänker kanske några så här… Varför vill jag avslöja mitt paradis till andra. Men hur stor är chansen att någon från Sverige åker dit samtidigt plus om jag träffar en svenskt gäng utomlands tycker jag det är kul. Det var så jag träffade Hugo men det är en annan historia 🙂

    Så kom igen nu, dela med er av era surftrippar, det skulle glädja mig och massa fler! Eller vad tycker ni?

    http://mysurfspot.ning.com/

    Huggee osså! Visa Peru!

    /Pewe

    tim-eriksson svarade 15 år, 6 månader sedan 10 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • Andy*

    Gäst
    15 september, 2008 vid 17:15

    Asbra idé, hoppas det dyker upp massa trevliga ställen som man kan fly iväg till!

  • mackan

    Medlem
    15 september, 2008 vid 17:41

    Bra initiativ!

  • ollep

    Medlem
    15 september, 2008 vid 17:48

    Grymt, efterlängtad!

  • larssa

    Medlem
    15 september, 2008 vid 18:56

    Mycket bra initiativ =)

  • vogon-jeltz

    Medlem
    15 september, 2008 vid 19:07

    Kalas!!!

  • bennylundin

    Medlem
    16 september, 2008 vid 05:44

    sweeet

  • pewe

    Medlem
    16 september, 2008 vid 07:21

    Ah kul att ni gillar idén.

    Så nu gäller det bara att lägga upp spots, det tar 5-10 minuter. Kom igen nu!

    /Pewe

  • roland

    Medlem
    16 september, 2008 vid 09:39

    Jo man vill ju läsa menyn på svenska när man åker utomskärs! Det känns tryggare när man e ett gäng! så kan man fira lucia,jul och midsommar tillsammans!

  • neven

    Medlem
    16 september, 2008 vid 09:44

    Idén är grym. Nu skall man bara se till o skriva. Kan man lägga till info, länkar och bilder och sånt på befintliga spots också?

    Skulle vara schysst med ett antal rubriker som skall vara med för varje spot: t.ex hur tar man sig dit, vindstatistik/säsong, uteliv, våg/plattvattenspots osvosv.

  • pewe

    Medlem
    17 september, 2008 vid 11:16

    Tjena,

    Det går tyvärr inte att lägga till info om redan befintliga spots. Ska kika på hur man kan lösa det. Lägg annars upp bilder under Bilder.

    Angående rubriker så har jag försökt att hitta en struktur, sen får alla lägga in de information de har om stället.

    Gött! Lägg upp lite spots nu alla! Det tar 5-10 min, om alla gör det kommer vi säkert ha 50-100 st så finns det grym information inför vinterns resplaner för alla!

    /pewe

  • norrman

    Medlem
    17 september, 2008 vid 21:27

    Se till att få upp lite om El Gouna någon.. Jag ska snart dit å de hade varit schysst att veta mer om att 😀

  • tim-eriksson

    Medlem
    27 oktober, 2008 vid 20:34

    Bump

    In med fler ! Rolig läsning..

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.