Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Reserv delar till bommen & selar

• Reserv delar till bommen & selar

Posted by fable on 16 mars, 2003 at 09:22

Tjena alla kite kåta snubbar!

har lite problem här för det första har jag inte hittat någon bra sida där man har ett bra utbud på selar med objektiva beskrivnignar och bra priser…är det nån som känner till en sådan sida?

Sedan behöver jag lite reserv delar till min bom inklusive lite säkerhets system…är det nån som har nån bra sida även till dessa ting?

MVH
    FABLE

fable replied 21 years, 9 months ago 2 Members · 2 Replies
  • 2 Replies
  • sirgomez

Member
    17 mars, 2003 at 09:12

http://www.flysurf.com – ingen frakt och prisvärd

• fable

Member
    18 mars, 2003 at 21:35

har redan kollat där hittar dock inte vad jag behöver! det är inte nån som har en gammal naish bom där hemma och vill sälja sina gummi ploppar på sidan? eller wristleashen? tongue.gif

/FABLE

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Reserv delar till bommen & selar

You must be logged in to create new discussions.