Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing reservdelar cabrinha revolver

  • reservdelar cabrinha revolver

    Publicerad av isis på 18 maj, 2011 vid 09:59

    Jag har problem med att min kite läcker luft. Mellan struts:en och leading edge sitter det små gummislangar som luften passerar igenom. på två av dem har en liten ring som håller fast dem lossnat, lite som man skulle använda en slangklämma. Var kan man få tag på reservdelar till cabrinha i skåne?

    debkausf svarade 13 år sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • mickec

    Medlem
    18 maj, 2011 vid 12:28

    Borde funka med buntband om jag förstår problemet rätt.

    http://www.biltema.se/sv/Bil—MC/Bil-tillbehor/Bil-el/Buntband-100-st1/

  • isis

    Medlem
    18 maj, 2011 vid 12:36

    Nja, har lagat det med eltejp nu, och det fungerar inte alls, så jag är lite skeptisk mot buntband också. det jag behöver är den delen som är på bild näst längst ner på denna sidan: http://www.kitebladder.com/Pages/cabrinha%20%20parts.htm

    Jag har mailat till dem men inte fått ngt svar.

    EDIT: Nu verkar det som det löser sig. Jag ringde till bromma skidsport och dem skulle höra av sig till sin leverantör och förhoppningsvis ordna delarna.

  • andersr

    Medlem
    18 maj, 2011 vid 18:27

    Ring till Surfers i Varberg, de är ÅF för Cab så de har säkert det du söker.

    Lycka till!

    Mvh Anders

  • debkausf

    Medlem
    18 maj, 2011 vid 19:05

    Medföljer extra klämring när man köper en cab.kite Kanske någon polare har om du ej har kvar orginalkitefixpåsen. Surfers har garenterat, antagligen gratis.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing reservdelar cabrinha revolver

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.