Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Reva i skiten!!!

  • Reva i skiten!!!

    Publicerad av wakeman på 2 augusti, 2001 vid 19:38

    Sata satan satans perkkele! Nu har det hänt! Vi har fått nån liten pyspunka på vår kite, och nu vill vi veta hur fan man lagar grejerna. Vi har en Naish AR 3.5 7 kvm, och det är “nos”-blåsan som fått sig en törn… Kan man ta ut blåsan på nåt sätt eller är den limmad mot duken? Ska man bara klistra på lite spinnakertejp eller hur gör man? Jag har inte kiten här så jag kan kolla själv just nu, men jag måste få reda på det fort, min polare som hade sönder kiten (ts, ts, ts…) ska ta med sig grejerna ut till landet på lördag för att vi ska kunna kita lite, så jag hoppas kunna laga grejerna då… Måste ha svaaaaaaar!!!

    anonym-anvandare svarade 22 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • pepa

    Medlem
    2 augusti, 2001 vid 19:45

    Du har la fått med lagningsgrejerna, typ cykellagningar fast fetare, med draken? Om inte, vänd dig till återförsäljaren. Och ja, man kan ta ut blåsan.

    Dundra på!
    /Peps

  • wakeman

    Medlem
    2 augusti, 2001 vid 21:35

    Nope, jag köpte begagnat av Hugo, fick inte med nåt sånt…. Om nån i STHLM’s-trakten med extra såna ser det här innan morgondagen fredag så kan du väl gå till Basic Bar o Restaurant , Rådmansgatan 43, mellan 9:30 – 14:30, så har du en evig vän och outtömlig tacksamhet att vänta… Och en gratis lunch.
    Behöver grejerna nuuuu!
    Fråga efter Calle

  • anonym-anvandare

    Medlem
    2 augusti, 2001 vid 21:52

    Ring skidsport bromma eller beli marin (utåt s-tuna hållet) och fråga om du kan få köpa bara ett lagnings-kit, kan funka!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 augusti, 2001 vid 20:31

    fan grababr har ni sabbat min lilla skönhet :´( hmm fick du aldrig lagnings kit, ajrå, hör med Watski butiken dom lär ha grejer, annrs kan det gå med lite universal lim och en bit plastpåse…

    /Hugo

    PS: surfa Luuuungt, var rädd om huvud och kite…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Reva i skiten!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.