Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Rhodos Formula training camp 2013

Taggad: 

  • Rhodos Formula training camp 2013

    Publicerad av swe-31 på 26 april, 2013 vid 19:40

    Hej

    Nu har vi varit nere på Rhodos i 6 dagar. Riktigt fint och bra med vind. Vi har seglat alla dagar i 12-20 knops vind. 18 grader i vattnet och 20-25 i luften.
    Första veckan har vi varit 3 Svenskar, 1 Norrman, 6 Finnar, nästa vecka kommer ett gäng till och annsluter från Sverige, Norge och Finland. Första veckan har fokus legat på att komma i form efter en lång vinter, första race liknande träningen genomfördes idag. Kul att få så mycket ToW så här tidigt på säsongen. Vissa är på plats en vecka andra två och vissa 3. Hur skönt som helst.

    hartwig svarade 11 år sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • jester

    Medlem
    27 april, 2013 vid 07:35

    Härligt, Dala!

  • the_novice

    Medlem
    27 april, 2013 vid 16:46

    Ser härligt ut!
    Jag hade premiär i veckan här hemma med +5°C och regn…

  • hartwig

    Medlem
    28 april, 2013 vid 17:04

    Det känns en aning oroande att Mikaell Bokell också är med och tjuvtränar inför kommande tour. Men han har väl gett sig tusan på att vara före mig i resultatalistan när 2013 års seglingar räknas samman. Jag ställer mitt hopp till att han inmundigar rejäla mängder pilsner och kanske med det rejält ökande kroppsvikt som kommer att hämma honom. Skämt åsido, jag unnar Er verkligen härliga och givande seglingar, vilket vi alla egentligen har gjort oss förtjänta av, efter denna obehagligt långa vinter. Vi syns i Kalmar på den första deltävlingen.
    Ha det bra
    Mats

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Rhodos Formula training camp 2013

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.