Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rip Curl wetty…

  • Rip Curl wetty…

    Publicerad av rusiak på 13 oktober, 2006 vid 17:20

    Tänkt beställa en RipCurl våtdräkt. Ngn me samma mått som mig som haft/har en? Tittade på en LargeTall, men den saknade ngn decimeter på benen. Är 195lång och väger 80pannor. Kör jag efter deras guide (går bara på längd) får jag resultatet: “Custom suit, 105kgs plus”….yeah right.

    thanx..

    //alex

    sourra svarade 17 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • henkish

    Medlem
    13 oktober, 2006 vid 18:12

    de är ju rätt så tighta, så passar kanske ändå..

  • arild

    Medlem
    13 oktober, 2006 vid 20:31
    rusiak wrote:
    Tänkt beställa en RipCurl våtdräkt. Ngn me samma mått som mig som haft/har en? Tittade på en LargeTall, men den saknade ngn decimeter på benen. Är 195lång och väger 80pannor. Kör jag efter deras guide (går bara på längd) får jag resultatet: “Custom suit, 105kgs plus”….yeah right.

    thanx..

    //alex
    Det är inte lätt att vara fet!!!!:grin:
    Jag tror LT blir fint
    Hörs senare Big A
    //

  • nic

    Medlem
    13 oktober, 2006 vid 22:05
    rusiak wrote:
    Tänkt beställa en RipCurl våtdräkt. Ngn me samma mått som mig som haft/har en? Tittade på en LargeTall, men den saknade ngn decimeter på benen. Är 195lång och väger 80pannor. Kör jag efter deras guide (går bara på längd) får jag resultatet: “Custom suit, 105kgs plus”….yeah right.

    thanx..

    //alex

    Du kan prova min. Den är en large tall. Är väldigt nöjd med kvallan än så länge…
    edit: ähum, du hade ju provat…

    nic

  • fabulan

    Medlem
    13 oktober, 2006 vid 22:55

    Var beställer du då? Jag e också på jakt efter en..

  • rusiak

    Medlem
    14 oktober, 2006 vid 09:14
    nic wrote:
    Du kan prova min. Den är en large tall. Är väldigt nöjd med kvallan än så länge…
    edit: ähum, du hade ju provat…

    nic

    He he, yepp…Provade den faktiskt aldrig, Falle gjorde en snabb bedömning bara!

    Finns hos Falle, kolla http://www.falhlensurf.se (http://www.fahlensurf.se/v2/articles/wetsuits/Vatdrakter.shtml)

    //alex

  • sourra

    Medlem
    14 oktober, 2006 vid 09:29
    rusiak wrote:
    Tänkt beställa en RipCurl våtdräkt. Ngn me samma mått som mig som haft/har en? Tittade på en LargeTall, men den saknade ngn decimeter på benen. Är 195lång och väger 80pannor. Kör jag efter deras guide (går bara på längd) får jag resultatet: “Custom suit, 105kgs plus”….yeah right.

    thanx..

    //alex

    Kolla in den här storlekstabellen, den kollade jag på när jag beställde av Fahlen Surf och min F-Bomb 4.3 sitter som gjuten. Dock kräver den att du mäter dig själv på diverse ställen men det är det lätt värt.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rip Curl wetty…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.