Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Risk för kraftiga vindstöt…no shit

  • yeeah

    Medlem
    20 augusti, 2004 vid 10:04

    galning

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 augusti, 2004 vid 10:07

    skojar ju bara. litar faktiskt på ert omdöme gossar…

    hade jag inte varit så lat övriga året så hade jag ej behövt plugga nu. men om en vecka ungefär räknar jag med att bli fri. ska bli kul att surfa med hackergänget smile.gif

    till Charlan: nej jag har ingen att sälja..var så fattig i början av sommarn att jag sålde min 10:a så nu har jag 14 som minsta. missar väl ett par dar kanske men sånt e livet.

    om du skall köpa ny kite så rekommenderar jag starkt North. ruskigt lättanvänd och snäll drake Rhino4:an. möjligtvis kan vattenstarten va lite jobbig ibland men inte värre än andra tror jag. VI hörs charlan!

    Hoppas att vindarna inte blir alltför starka för er.
    /metallifredd

  • sanjuro

    Medlem
    20 augusti, 2004 vid 10:31

    samma visa för mej metallifredd…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 augusti, 2004 vid 12:08

    tjena sanjuro!
    såg dig på dc när jag letade fightfilm häromdagen.
    får definitivt bli lite kite i höst/vinter. har du sålt den svarta lilla kiten? den såg cool ut den.
    /metallifredd

  • sanjuro

    Medlem
    20 augusti, 2004 vid 16:12

    Nej, den 11:an körde jag senaste med i Rågelund i söndags, hade lite väl drag i den ibland eftersom jag inte körde depower, det kanske Honk såg nån gågn då och då wink.gif

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Risk för kraftiga vindstöt…no shit

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.