Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Roadtrip Bjäre-GHammar/Borrby lördag

  • Roadtrip Bjäre-GHammar/Borrby lördag

    Publicerad av svennebanan på 25 juli, 2008 vid 10:31

    Är det någon som är sugen på att ta en roadtrip fram och tillbaks från Bjäre till GHammar/Borrby lördagmorgon till lördagkväll?

    Jag har en Volvo V70 modell äldre med det mesta på taket. Det går lätt en bräda till på taket och nästan tomt därbak. Tyvärr har en CD fastnat i spelaren med en gammal blandning av Dre/DMX/DeadPrez annars blir det radio.

    Är det någon annan på Bjäre som funderar på samma resa kanske vi kan teama upp?

    PMa eller ring 070 267 20 89.

    En kommentar om det är värt att ta den här trippen på den här prognosen uppskattas också.

    /Peter

    bananen svarade 15 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • pederboy

    Medlem
    25 juli, 2008 vid 20:38

    Vet inte om du skall satsa på Gislövshammar i morgon…
    Var nere idag, körde freestyle och 6.0.
    Rätt kul mellan 10.30-12.00.
    Efter 12.00 blev det mindre vind och vågor.
    Prognosen inför imorgon ser ut som den idag.

    /Peder

  • svennebanan

    Medlem
    25 juli, 2008 vid 20:46

    Och jag som precis packade bilen.

    Brukar Borrby ha samma förhållanden som Gislöv?

    Finns den nån vindmätare man kommer åt i närheten?

  • bananen

    Medlem
    25 juli, 2008 vid 21:40

    Borrby är inte lika cleant som Gislövshammar och funkar bäst när det blir lite för ostligt för ostligt GH. Kan bli riktigt stort och maffigt men vågorna kommer relativt tätt. Strömt som attan är det också så är man inte ordentligt powered up så får man kämpa för att håll höjden. Meeeen, feta hopp kan man få!

    Dessutom är det ett trevligt alternativt till GH när det är för crowded, vilket det gärna blir mitt i sommaren.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Roadtrip Bjäre-GHammar/Borrby lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.