Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Robby Naish’s bil vs. vår bil + film från Maui

  • Robby Naish’s bil vs. vår bil + film från Maui

    Publicerad av alexasu på 12 december, 2013 vid 08:43

    Vi tyckte att vår hyrbil på Maui var sjukt stor och amerikansk; nästan lite grotesk.

    Men det var innan vi såg denna bilen, vilken enligt vår slutsatsförmåga borde tillhöra självaste Mr. Naish

    Den är så sjukt stor att man inte fattar det på bild… Den är verkligen som en mindre pansarvagn!

    Tänkte även bidra med lite mer amatörfilm från Maui, såhär lite lagom till förmiddagskaffet.
    http://www.youtube.com/watch?v=x4wyYjG1Usk&feature=youtu.be

    maca svarade 10 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • dr-masse

    Medlem
    12 december, 2013 vid 09:03

    Skön liten rulle, tack! Gillade spolningen 1:24, bra rotation på den. 😀 Kuau?

  • sailortrash

    Medlem
    12 december, 2013 vid 09:41

    det finns alltid en större fisk…

    i usa finns det alltid en större bil…

  • bjorn-daniels

    Medlem
    12 december, 2013 vid 10:51

    Trevlig film!

    Vi såg också Robby’s bil när vi var där, sjukt stor!
    Om jag förstod det rätt hade han köpt den när han fyllde 50.

  • alexasu

    Medlem
    12 december, 2013 vid 14:17

    @dr Masse 719600 wrote:

    Skön liten rulle, tack! Gillade spolningen 1:24, bra rotation på den. 😀 Kuau?

    Ja, det är bra drag i centrifugeringen i den tvättmaskinen 😉

    “Spolad” kan ju betyda flera saker på svenska, men på engelska säger man ju “washed”. Tycker dock att denna typen av spolning känns mer som att man blir “flushed”.

  • svenne

    Medlem
    12 december, 2013 vid 16:35

    De har ju ingen viktgräns på bilar i USA, så en “bil” kan vara hur fakkin stor som helst så länge den inte har luftbroms…
    Helt CP.

    Här är min syrras mans bil (Dodge 2500), framför vår Grand Caravan. Backspegeln går över taket. Okej att Charlie har en sån, han är ändå hisstekniker och ibland har han stora delar med sig. Men deras granne, tandläkaren, varför har han en sån?
    Helt CP 2.

    5539334500_d3130804a2_z.jpg

  • mattias-j

    Medlem
    12 december, 2013 vid 20:25

    Och dom flesta framdrivs av en elhybrid motor som släpper ut maximalt 2,6 kilo co2/km….:tongue:

  • styret

    Medlem
    12 december, 2013 vid 23:10

    När jag körde GMC safari i Cali så var det inte sällan man kollade i backspegeln och hela bakrutan på vår minibuss var täkt av grill…

  • dr-masse

    Medlem
    13 december, 2013 vid 07:16

    Till jänkarnas försvar, om de nu behöver ett starkare försvar…, så måste jag säga att jag blev lite positivt överraskad av att i San Antonio (TX) se rätt många Prius-bilar, inte minst som taxi.

    Och en å annan av USAs mest sålda bil – den lilla och praktiska Ford F150… eller som SvD döpte den till i en rubrik – Ford FISO.

  • maca

    Medlem
    13 december, 2013 vid 10:21

    Trevlig rulle, det där. Shajt vad den får en att längta tillbaka.
    Hmmm, det ska ju bokas bröllopsresa så….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Robby Naish’s bil vs. vår bil + film från Maui

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.