Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Roberto Ricci ska kanske hålla sig på vattnet…

  • jr555se

    Medlem
    1 november, 2011 vid 10:29

    ehh, äga och köra är inte samma som att vara erfaren. har träffat många som äger hårda bilar och kör som svin ute i trafiken. De klarade oftast inte ett helt varv runt en bana utan att ha åkt av..(svensson spårval, för hög fart in i kurva, gasa för tidigt i apex etc etc)

    är han rutinerad och vet vad han gör, isåf. är det väldigt pinsamt misstag för honom, varför flyttar han isåf all vikt bakåt i kurvan(Gasar och växlar upp)

    Han har för hög fart när han närmar sig apex och ingen tyngd på hjulen som behöver grepp(fram). Då spelar det liksom ingen roll hur mkt hjälpmedel man har eller inte, 4wd,fwd eller rwd.. man åker av =D (been there done that)

    gillade film no2, man ser ju att han inte riktigt menar det han säger, för att göra det än tydligare nämner han ju även att de kanske inte behöver polera den om jag inte minns fel…

    Skön kille med glimten i ögat(jag tror och hoppas att han insåg sitt misstag) =)

    edit. tänk vad mkt som skrivs och kommenteras runtom i världen nu om dessa filmklipp.. till ingen nytta heller.. bah! jag blev lurad igen av bara farten..

  • tiki

    Medlem
    2 november, 2011 vid 19:22

    Prishöjning på RRD-brädor till år 2013?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Roberto Ricci ska kanske hålla sig på vattnet…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.