Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Röda rutor till höger….

  • Röda rutor till höger….

    Publicerad av getwet på 18 oktober, 2006 vid 05:55

    Märkligt det kan bli ibland, och det är inte mycket man kan förstå av det. Lagt märke till följande: Tydligen är det något fel på min windguru, för när jag tittar på mina spots, bla Torkelstorp så ligger det ALLTID röda rutor längst ned till höger, med andra ord en vecka framåt. Dessa röda rutor förskjuts kontinuerligt till samma plats dag efter dag, längst ned till höger, en vecka framåt. Det känns som om man bara går och går och aldrig kommer fram liksom……kan någon möjligen ha målat på min bildskärm exakt där….det är lite nagellacks liknande färg på de röda rutorna, kanske frun har tröttnat på att jag är borta så mycket så hon målar om rutorna?
    Det började med att det skulle blåsa tor-fred, nästa dag lö, nästa sön, nästa mån, nästa tis, och nu på morgonen onsdag, längst ned i höger hörn igen:mad: Imorgon ska det nog blåsa på torsdag veckan efter……och på julafton ska det blåsa på nyårsafton:mad:
    Känns som om man kommit in i en loop som aldrig slutar…..

    sponte svarade 17 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • jester

    Medlem
    18 oktober, 2006 vid 06:07

    Vinden kommer när isen lagt sig, skall du se… Hoppas det iaf blåser tillräckligt för att köra storbräda i helgen (om min förkylning blivit bättre dessutom)

  • kelso

    Medlem
    18 oktober, 2006 vid 10:01

    Skit Land!!!

  • manno

    Medlem
    18 oktober, 2006 vid 10:13

    Det är inte en brun klick? då kan jag gissa vad det är

  • getwet

    Medlem
    18 oktober, 2006 vid 14:41
    Jester wrote:
    Vinden kommer när isen lagt sig, skall du se… Hoppas det iaf blåser tillräckligt för att köra storbräda i helgen (om min förkylning blivit bättre dessutom)

    Onsdag på TT kanske…? imorgon torsdag osv. Kan någon skynda på dagarna så att jag någongång kommer ifatt den där djävla 7 dagars prognosen. Skulle behöva en tidsmaskin NU!
    Jesper, är det inte något som du kan programmera om? Eller ska vi ändra den allmänna veckodagsordningen så att det plötsligt blev onsdag, då lurar vi den fan!

  • sponte

    Medlem
    18 oktober, 2006 vid 16:20

    Jag har exakt samma sak på torkelstorp, vad har du för skärm, det måste vara ett fabrikationsfel. Tur man inte är ensam.

  • jopi

    Medlem
    19 oktober, 2006 vid 07:39

    Ni upplever exakt det jag försökte reda ut i denna tråd:
    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=42571
    Så det är inget fel på era skärmar, problemet är mycket mera omfattande än så. Kan vara fel på samtliga väderdatorer i världen…

  • jester

    Medlem
    19 oktober, 2006 vid 08:31

    Hmmm… SMHI säger S-SV 9-13 m/s på lördag… Får kolla DMI imorgon om det är rätt…

  • jalla

    Medlem
    19 oktober, 2006 vid 09:30

    Håller med angående Windguru!
    Förra helgen hade de vind till slutet av vecka (idag alltså) nu är det samma fenomen igen!
    Blir säkert som Jester säjer vind när isen har lagt sig!

  • jalla

    Medlem
    19 oktober, 2006 vid 11:27

    oops! ny uppdatering och färgerna har flyttat sig åt vänster? Hur e de möjligt?

  • jester

    Medlem
    19 oktober, 2006 vid 12:30

    Bugg i systemet?

  • getwet

    Medlem
    19 oktober, 2006 vid 21:08

    Nä nu djävlar, nu har det skett en tjurrusning åt VÄNSTER istället, passupp nu compadres…..om vi inte är med riktigt här nu så kanske vi snart har kört FÖRBI de röda rutorna. Och det vore väldigt illa om vi skulle få en prognos på kuling BAKÅT i tiden.

  • jalla

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 08:03

    Stabilt än så länge 😉

  • sponte

    Medlem
    20 oktober, 2006 vid 21:20

    Nu har jag samma fel påmin skärm igen, rött till höger på torkelstorp. Får byta skärm snart… prognosen för söndagen ger dock ett litet hopp.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Röda rutor till höger….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.