• ola_p

    Medlem
    20 december, 2005 vid 22:07

    Hoppas inte mossa eller green blir enda temat om det vinner, hopplöst att läsa negativ text…
    Bluegray!!! Rösta! 😉

  • guppy

    Medlem
    21 december, 2005 vid 09:33

    Default Style är bäst. Varför fanns inte den att rösta på?

  • stellan

    Medlem
    21 december, 2005 vid 10:35

    Jepp den som används nu är bäst av dom

  • clemens

    Medlem
    21 december, 2005 vid 10:50

    Är det omöjligt att mecka ihop ett skin med samma färger som gammla steffo?

  • nordgren

    Medlem
    21 december, 2005 vid 10:58

    Baby är bäst.
    Men försök skaffa samma färger som förra stefo, det regerade.

  • dr-masse

    Medlem
    21 december, 2005 vid 11:05

    Jag sitter lugnt och fint och avvaktar nyheterna här på konfen…

    Men några kommentarer blir det ändå. Jag tycker att det verkar finnas en hel del trevliga nya funktioner i det nya, vissa som faktiskt saknats. Att exempelvis kunna blanda trådad och linjär visning är ju najs. Fler “skins” ser jag, och många fler, nog fram emot.

    Om man får önska lite såhär i jultider, å de får man ju, så önskar jag:

    – Ett “konfen classic” skin, tror att det skulle uppskattas
    – Ett “slimmat skin”. Jag skulle själv väldigt gärna vilja ha ett skin som är väldigt basic (vitt med svart och lite grått) som har alla funktioner, men döljer många av de ikoner som nu finns. Bland annat tycker jag att det är väl mycket luft mellan inläggen, vilket gör att man får scrolla som en liten tok. Det gör även att texten inte hänger ihop så bra när man läser fler inlägg. Ett slimmat (eller sparsamt) skin skulle även vare helgjutet på jobbet, ähum.

    Jag avvaktar nog lite till med tyck å tänk, men en sak är jag säker på att jag parkerat mina åsikter kring – det är lite väl många symboler å knappar i nya konfen. Kan man “rensa” lite i ett slimmat skin så skulle i alla fall jag gilla det skarpt!

    Konfa På!

  • ola_p

    Medlem
    21 december, 2005 vid 11:12

    Jag gissar på att jag pillar ihop en egen css när nya skinet e på plats, för att få till lite läsbarhet och lite andra småsaker som stör mig…

  • s

    Medlem
    21 december, 2005 vid 12:00
    Ola_P wrote:
    Hoppas inte mossa eller green blir enda temat om det vinner, hopplöst att läsa negativ text…
    Bluegray!!! Rösta! 😉

    Light gray ser ut som resten av alla kontorsprogram – BRA! Lättare att “mörka” för mycket konfande på arbetstid 😉

    /Staffan

  • alexasu

    Medlem
    21 december, 2005 vid 12:04

    bluegray var ju snyggast bland de givna alternativen, men jag håller med om att ett “konfen classic”-skin skulle varit helgjutet.

  • hugeo

    Medlem
    21 december, 2005 vid 13:16

    varför ändrar man ett forum som fungerar… miffon

  • calle_b

    Medlem
    21 december, 2005 vid 13:49

    Bluegray eller något annat grymt. Jag är för shysta aloooha-skins, men fan, det ska juh va så fantastiskt modernt o “spejsat” inför 2006… Mera blommor o shysta bakgrunder!

    🙂

  • imported_admin

    Medlem
    21 december, 2005 vid 17:20
    dr Masse wrote:
    Jag sitter lugnt och fint och avvaktar nyheterna här på konfen…

    Men några kommentarer blir det ändå. Jag tycker att det verkar finnas en hel del trevliga nya funktioner i det nya, vissa som faktiskt saknats. Att exempelvis kunna blanda trådad och linjär visning är ju najs. Fler “skins” ser jag, och många fler, nog fram emot.

    Om man får önska lite såhär i jultider, å de får man ju, så önskar jag:

    – Ett “konfen classic” skin, tror att det skulle uppskattas
    – Ett “slimmat skin”. Jag skulle själv väldigt gärna vilja ha ett skin som är väldigt basic (vitt med svart och lite grått) som har alla funktioner, men döljer många av de ikoner som nu finns. Bland annat tycker jag att det är väl mycket luft mellan inläggen, vilket gör att man får scrolla som en liten tok. Det gör även att texten inte hänger ihop så bra när man läser fler inlägg. Ett slimmat (eller sparsamt) skin skulle även vare helgjutet på jobbet, ähum.

    Jag avvaktar nog lite till med tyck å tänk, men en sak är jag säker på att jag parkerat mina åsikter kring – det är lite väl många symboler å knappar i nya konfen. Kan man “rensa” lite i ett slimmat skin så skulle i alla fall jag gilla det skarpt!

    Konfa På!

    Jag håller med, både skinnet och forum navigeringen regerar på den förra konfen och jag har inte hittat något att forum som är lika smidigt. Så om det är någon eller några som vill skapa ett sådant skin så kan jag ordna fram ett testforum, Ola P verkar ju sugen.

    Ett slimmat skin har jag redan hittat så det kan jag peta in ganska snart.

    /Steffo

  • ola_p

    Medlem
    21 december, 2005 vid 18:56

    Jag kan ge det en chans iaf, bara det finns nått att pilla med, och nånstans där jag kan vara inne å pilla i CSSerna..

  • svenne

    Medlem
    21 december, 2005 vid 23:08
    admin wrote:
    Jag håller med, både skinnet och forum navigeringen regerar på den förra konfen och jag har inte hittat något att forum som är lika smidigt. Så om det är någon eller några som vill skapa ett sådant skin så kan jag ordna fram ett testforum, Ola P verkar ju sugen.

    Ett slimmat skin har jag redan hittat så det kan jag peta in ganska snart.

    /Steffo

    Jag kommer inte ens ihåg färgerna på förra forumet! 😀
    Mera Hawaii! Skulle vara grymt. Typ, så här kanske?

  • nordgren

    Medlem
    22 december, 2005 vid 14:20

    Jag röstar på Svennes förslag. 🙂 Hawaii vill vi ha! Men inte med vit bakgrund….det blir för skarpt.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.