• jester

    Medlem
    28 december, 2005 vid 23:04

    Jupp. Snyggt jobbat, Svenne!

  • bill

    Medlem
    28 december, 2005 vid 23:13

    Precis vad själen behövde efter att spenderat dagen flygandes med hysteriska julresenärer tvärs över Sverige

  • alexasu

    Medlem
    28 december, 2005 vid 23:48

    fan va grymt det blev, svenne. helt jävla underbart asså. länkarna tilll inlägg och liknande kunde dock varit i en aningen mindre lysande blå färg, men annars rockar det som aldrig förr! mycket cred!

  • svenne

    Medlem
    29 december, 2005 vid 11:57
    alexasu wrote:
    fan va grymt det blev, svenne. helt jävla underbart asså. länkarna tilll inlägg och liknande kunde dock varit i en aningen mindre lysande blå färg, men annars rockar det som aldrig förr! mycket cred!

    Några småmissar här å där, men annars är det rätt hyffsat. Mörkare blått för länkar kommer. 🙂

  • ola_p

    Medlem
    29 december, 2005 vid 15:28

    Kolumnen med användarinfo är lite onödigt bred, och jag hade gärna haft iaf ngn pixel padding på sidan.
    Hade varit kalasfint om man kunde få till en class för olästa trådar, och användarnamnen så man kan högerjustera dom.

    Skulle kunna ta en kik på möjligheten till att ordna olika bakgrund på olästa trådar/forum om Steffo har tid/lust att skicka mig php filerna…

    Grymt tema annars!

  • jmb

    Medlem
    30 december, 2005 vid 20:46

    av dom alternativen gillar jag Bluegray bäst

  • callep

    Medlem
    31 december, 2005 vid 17:05

    classicc blue, som jag har nu är ju klockren!
    lite smått dock, men ändå bra!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.