• niklas82

    Medlem
    2 juni, 2006 vid 17:15

    Ja, jag behöver en ny bil, hittade den här och den är oxå jätte billig, men skulle aldrig köpa den för det ::

    Nuff said

    http://www.blocket.se/vi/8412173.htm?ca=20_s

  • strand80

    Medlem
    2 juni, 2006 vid 17:35

    hehehe tack för det svartet!! Hur är Ozone Instinct?

  • langens_kite

    Medlem
    2 juni, 2006 vid 21:25
    Niklas82 wrote:
    Ja, jag behöver en ny bil, hittade den här och den är oxå jätte billig, men skulle aldrig köpa den för det ::

    Nuff said

    http://www.blocket.se/vi/8412173.htm?ca=20_s
    OM DU INTE HAR TUMMEN I ARMBÅGEN OCH KÖR MINDRE ÄN 1000 MIL PER ÅR SÅ ÄR DET “BÄSTA” BIL DU KAN KÖPA FÖR DE PENGARNA.
    EN AV FÅ BIL MODELLER SOM RULLAR OCH DÄR DU KAN SKRUVA ALLT SJÄLV,KÖPA BILLIGA DELAR OCH INTE BARA BYTA DÄCK OCH TANK.
    FATTA !!

    PETER

  • fesen

    Medlem
    2 juni, 2006 vid 21:43
    strand80 wrote:
    hehehe tack för det svartet!! Hur är Ozone Instinct?

    Redigt najs….testa…det är det viktigaste!

  • langens_kite

    Medlem
    2 juni, 2006 vid 22:17
    strand80 wrote:
    hehehe tack för det svartet!! Hur är Ozone Instinct?
    Testade min 13:on idag och är duktigt imponerad,lite bomtryck, snabb och jämt drag.
    “Om du ger mycke får du ännu mera tillbaka” är en bra beskrivning på kiten.
    Det som kan kännas lite ovant i början är “bomtrycket” som känns som ett svagt gummiband, men fast trycket är så litet så vet jag alltid var kiten finns.
    Körde den idag från ca 5-10 m/s och tog hem på Dpower ca 5 cm i byig vind,hände inte en enda gång att jag tappade kontrollen och studsade i sidled.Farten och kraften i svängarna på kiten är fantastisk, skulle jämföra den med en blandnig mellan min gammla 9:a och 11:a.
    Bland allt bra finns ett litet,litet-, blåser det under 5-5,5 m/s så är den svår eller ännu svårare att starta, men vem vill köra då.
    Min personliga åsikt är att det är en kite som man “kan” börja med som nybörjare och sedan växa fullt ut med, för du håller i en potent racer.
    Ska stoppa den i händerna på Hengo imorgon, om prognosen stämmer får vi se vad han säger om att köra den ur krokad i nån variant av HP.
    Om det är nån som har frågor eller vill testa så kan ni höra av er.
    Peter
    langen-kite@umea.com
    090-45533
    070-3993027

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.