• Publicerad av tobhed på 26 april, 2006 vid 18:39

    Aloha,

    Någon som har beställt RS6 5,8 kvadrat som har fått dessa levererade? Spontant kan jag bara komma och tänka på att det potentialt bara är Surfan som har beställt, men det kanske finns andra?

    Mitt problem? Min 5,8 kom aldrig med i sändningen så nu blir jag förmodligen utan, fråga mig om jag är pissed-off….

    tobhed svarade 18 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • hankloose

    Medlem
    26 april, 2006 vid 19:11

    Japp Jag har ett Surfan har ett och speedjanne kan tänka sig att sälja sitt RS 5
    om du lyckas ringa honom i ett svagt ögonblick

  • jester

    Medlem
    26 april, 2006 vid 19:21

    Surt som faen!! Har du kollat med Tyskland, eller andra ställen utomlands? Kan finnas där…

  • culing

    Medlem
    26 april, 2006 vid 19:32
    tobhed wrote:
    Aloha,

    Någon som har beställt RS6 5,8 kvadrat som har fått dessa levererade? Spontant kan jag bara komma och tänka på att det potentialt bara är Surfan som har beställt, men det kanske finns andra?

    Mitt problem? Min 5,8 kom aldrig med i sändningen så nu blir jag förmodligen utan, fråga mig om jag är pissed-off….
    Det finns 5,8 RS6 på skidsport, endast en kvar.

  • tobhed

    Medlem
    26 april, 2006 vid 19:34

    ahh tusan… 🙂

  • boman

    Medlem
    26 april, 2006 vid 20:40
    culing wrote:
    tobhed wrote:
    Aloha,

    Någon som har beställt RS6 5,8 kvadrat som har fått dessa levererade? Spontant kan jag bara komma och tänka på att det potentialt bara är Surfan som har beställt, men det kanske finns andra?

    Mitt problem? Min 5,8 kom aldrig med i sändningen så nu blir jag förmodligen utan, fråga mig om jag är pissed-off….
    Det finns 5,8 RS6 på skidsport, endast en kvar.

    åh fan då blir det att hänga på låset i morrn.

  • tobhed

    Medlem
    27 april, 2006 vid 10:53

    Har fixat seglet nu (tack för tipset)

    Någon som vet något om de nya X9 masterna då, ska de komma och i så fall vet ni när?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.