• RTK bortrest!

    Publicerad av jester på 22 juli, 2009 vid 07:01

    Hejs!

    Som en del vet så kommer jag dra till Karpathos i morron (23/7), och vara där i två veckor (hemma 6/8 igen). Under denna tid kan det ta lite längre tid än normalt för er att få eventuella PBn granskade och godkända! Jag ber er ha överseende med detta, men se till att skicka som vanligt!

    Passa även på att be er om en tjänst. Lägg en länk till er session i mailet där ni skickar fil för godkännande. Blir mycket enklare för mig, då jag slipper leta efter sessionen. Gäller även när jag inte är bortrest. Tack!

    Jag kommer nog stänga av min server dessutom, vilket innebär att resultatlistor för speedcuperna kan vara svåra att komma åt under denna tid…

    Ha det gött, för det kommer jag ha!

    jester svarade 14 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • pugge

    Medlem
    22 juli, 2009 vid 08:12

    Ok! Ha det så gött nu därnere och hoppas ni får mkt bra segling och förhoppningsvis lite PB´n mer er hem! Vi som är hemma har beställt 14 dagar med konstant 15-20 m/s på haga:wink:

  • jester

    Medlem
    22 juli, 2009 vid 08:31

    Det hoppas jag att ni får!

  • hanko

    Medlem
    22 juli, 2009 vid 09:33
    Jester;560694 wrote:
    Det hoppas jag att ni får!

    Bon Voyage Jester! Jag har nog ett PB som ligger å väntar på granskning. men jag skickar o väntar. C U in Klagshamn maybe !

    Mr Karpathos-avis

  • surferboy

    Medlem
    23 juli, 2009 vid 07:12

    Ha det bra jesper och hälsa de andra!

  • jester

    Medlem
    10 augusti, 2009 vid 09:15

    Är tillbaka nu, och har precis formaterat om lite burkar hemma. Så nu kommer jag granska filerna som ligger o väntar på mig ikväll, typ. Lessen att det dröjt lite!

  • jester

    Medlem
    12 augusti, 2009 vid 15:16

    Tror jag har betat av dom flesta, har jag missat ert mail så skicka på nytt, tack!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.