• Rullsand?

    Publicerad av marangen på 3 augusti, 2008 vid 10:34

    Är det nån som tror Rullsand rockar på tisdag? Vi är två som funderar på att rulla upp från Sthlm. Fler som har planer? /Martin

    jesper_b svarade 15 år, 9 månader sedan 18 Medlemmar · 30 Svar
  • 30 Svar
  • tim-eriksson

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 10:41

    Om det blir bra prognos funderar jag på att inviga rullsand, dock sent på eftermiddagen/kvällen då jag jobbar till 15-16. Men 2-3 timmar kommer döda mig och min utrustning ändå så det räcker nog och blir över…

    Håller korpgluggarna öppna efter folk som drar dit

  • surferic

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 10:53

    Slår prognoserna in så är jag säker på att det blir minst lika bra som den där klassiska dagen -04. Jag börjar bli lite sugen på att damma av min 67-litersbeast och göra comeback.

  • gammel-ippa

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 11:40

    Läckert!

    Lycka till och hoppas den slår in.

    Mvh/ Knäskadad legend 🙂

  • stickan

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 13:03

    Vi är nog några som kommer upp från Västerås!
    Hoppas vinden kommer in i viken nu bara, har varit allt för många bomkörningar till den viken även på riktigt bra prognåser.

    Mvh Stefan

  • simpa

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 13:56

    Funderar på Rullsand imorrn och på tisdag, vilka kommer? Blir första gången för mig där. Tror ni att det kommer fungera bra på nordost?

  • poppo

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 15:23

    Eric, jag kommer upp imorgon måndag – unleash the beast!!!

  • johan_m

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 16:29

    Jag kommer dit på måndag förmiddag/lunch och även tisdag om prognosen ser lovande ut.

  • martin71

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 18:00

    Hej hej! Kommer också att söka mig till rullsand. En retroseglare som jag är, kommer jag att damma av min gamla angulo.

    Martin

  • dude

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 19:01

    surferic! du som är hellocal, kan inte du tipsa om hur man tänker om man nu ska köra Rullsand på den här prognosen? Ska det ligga på ett tag, vad ger den här riktningen? Vore grymt! 🙂

  • simpa

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 19:17

    Är klart att jag och en polare åker dit imorrn. Vilken tid bör man vara där för bästa surf? Eftermiddagen ser bäst ut just nu, eller(?). Ses!

  • ola-h

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 20:21

    Men orkar vågorna in om det ligger på ren ost?

  • jesper_b

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 20:27

    Jag måste nog manipulera lite med sanning och så, ska försöka komma loss får min konferens efter lunch måndag och dra upp ögonaböj! Missade 04-dagen på Rullsand och har många surfspots ogjorda i området. /JB

  • bananen

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 20:51
    surferic;486766 wrote:
    Slår prognoserna in så är jag säker på att det blir minst lika bra som den där klassiska dagen -04.

    Äsch, det ser ju ut som om det regnar på bilderna.

  • frippe75

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 22:10

    på plats. Friskar på rätt bra! Får återkomma under morgonen. Fast ni bör nog stanna hemma. Det ska regna… 🙂

  • ola-h

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 22:18

    Planen är för mig tyvärr att sitta hemam och jobba…

    men ibland blir det ju inte som man planerar. T ex kan det ju hända att jag hamnar i Rullsand framåt eftermiddagen.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.