Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rullsand eller andra stalltips??

  • Rullsand eller andra stalltips??

    Publicerad av marangen på 24 juni, 2012 vid 21:52

    Jaha, var ska man surfa imorrn då? Prognosen verkar lite lurig så vart ska man satsa pengarna på att det blir lite rolig segling i närheten av sthlm…

    electric svarade 11 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • electric

    Medlem
    25 juni, 2012 vid 09:31

    Sandvikens brygga …

    /Lars

  • henryk

    Medlem
    25 juni, 2012 vid 21:02

    Det blev Rullsand för undertecknad, marängen, en västeråsare och en local från sandviken 🙂
    Bra riktning och trevliga i vågor i lagom format (för mig iaf:). Klart värt den lilla åkturen norrut !

  • marangen

    Medlem
    25 juni, 2012 vid 21:33

    Så nöjd att vi drog iväg:). I viken kördes mellan 4,8 och 6,2. Lite regn javisst men annars en kanondag!!

  • electric

    Medlem
    25 juni, 2012 vid 21:36

    När jag föreslog Sandvikens brygga så uppfattade jag Marängens inledande fråga om var man ska surfa “imorrn” avsåg tisdagen (eftersom jag läste inlägget på måndag fm). Men nu, måndag kväll, så blir det nog rätt när jag återigen skriver “Sandvikens brygga”. Prognosen säger ju vind mellan N och NV, vilket är bra där. Om det också blir OK vindhastighet återstår att se, men som det ser ut nu så verkar det ju finnas chans, i alla fall om man är där i hyfsad tid.

    /Lars

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rullsand eller andra stalltips??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.