Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rullsand i morgonbitti fredag!?

  • Rullsand i morgonbitti fredag!?

    Publicerad av ubbe på 4 juni, 2009 vid 12:16

    Blir man själv i morron eller är det fler som inte ger sig ut i regnet idag?
    Ser ganska bra ut (än så länge) på prognosen, och det bör väl finnas lite vågor kvar sen idag.
    Siktar på att åka från Stockholm vid 7 rycket.

    /honken

    jesper_b svarade 14 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • jesper_b

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 13:57

    Om jag drar upp blir det snarare en riktig dawn patrol, lämnar Nacka typ 02.00 eller i vart fall 03.00. Jag måste vända tillbaka i stan strax efter 10. /JB

  • marangen

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 19:46

    Jag och Johan (Nagelfar) är på!!

  • johanb

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 20:45

    Jag rullar uppåt senast vid 6.00-tiden, måste vara tillbaka i stan vid lunch.

    Ses där,

    Johan

  • jesper_b

    Medlem
    5 juni, 2009 vid 04:53

    Hey,
    Om det är vindsurfing ni ska göra så vette 17. Pang platt på… tror kanske mer på Väddö/Salnö för vindsurfing fredag. Själv försov jag mig visst 🙁

    Ser om det är något kvar att åka till vid 15 efter jobb.

    /JB

  • johanb

    Medlem
    5 juni, 2009 vid 11:06

    Jag körde från 8-10.30 på Rullsand med fullt tryck 4.2 m². Det var ren onshore men ändå skön segling. Vågorna var små men emellanåt var det fina set som kom.

    Helt klart värt resan denna gång.

    //Johan

  • jesper_b

    Medlem
    6 juni, 2009 vid 06:27

    Vi stack norrut från stan vid 15. Valde Väddö/Salnö pga att det var sent (mojning från norr) och riktning. Sol, 4.7 och vågor. Vi höll på till 20 och åkte nöjda hem. /JB

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rullsand i morgonbitti fredag!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.