Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rullsand torsdag och fredag!?!

  • Rullsand torsdag och fredag!?!

    Publicerad av seasurf på 15 maj, 2018 vid 21:43

    SMHI antyder att det kan funka med nordliga vindar, min favoritsight theyr.tv har prognos för rätt bra vind som ser ut att nå in till Rullsand även.
    Hoppas ingen vädergud läser surfzone.se.
    Och Mats väg och Salnö ser ju ut att bli bra men det finns ju inget sandrev på plats där 🙁

    seasurf svarade 5 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • smurfolle

    Medlem
    16 maj, 2018 vid 05:48

    Hallå! Jag tänkte testa Salnö/Väddö torsdag och fredag, ser ut som vinden inte riktigt kommer in till Rullsand enligt windfinder och fcoo.dk iaf.. Har aldrig varit på ngt av ställena förr.. Tänkte ev stanna över natten tor-fre.. Är det nån som är på?

  • smurfolle

    Medlem
    16 maj, 2018 vid 05:57

    Är det revet på Salnö klippor eller? Eller ah inget rev alls?

    • Detta svar ändrades 5 år, 11 månader sedan av  smurfolle.
  • seasurf

    Medlem
    16 maj, 2018 vid 07:04

    Går det att ta sig fram till Salnö med en husbil (mindre variant, 6,5 meter)? Prognosen onekligen lite tveksam för att vinden ska nå in till Rullsand 🙁

  • bjorn-daniels

    Medlem
    16 maj, 2018 vid 08:03

    Ser väldigt tunnt ut för Rullsand, möjligen torsdag fm. Sitter fast ändå så spelar ändå ingen roll för min del.

  • seasurf

    Medlem
    17 maj, 2018 vid 07:11

    Nord 11 vid Eggegrund nu på morgonen. Jag far till Rullsand efter jobbet (jobbar i Gävle) och är där framåt 15.30. Hoppas på turen att vinden kommer in till stranden.!

  • seasurf

    Medlem
    17 maj, 2018 vid 20:57

    Vindgudarna läser surfzone.se. Riggade 7.0 och 112 l Geckobräda vid 16.00, hyfsat tryck och 1-metersvågor över sandrevet men sen dog vindetn rätt fort. Borde åkt ner till Salnö redan ikväll.
    Åker ner imorgonbitti så lite surf blir det väl ändå.
    I övrigt lite synd då Dalälvens vatten håller samma tenperatur som insjöarna dvs 18 grader i vattnet vid Dalälvsmynningen 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Rullsand torsdag och fredag!?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.