Senaste nytt Forums Rullsand/Väddö i helgen…

  • poppo

    Medlem
    23 oktober, 2003 vid 10:16

    ser vansinnigt bra ut. men snöblandat och 1-4 plusgrader enligt tv…

  • boman

    Medlem
    23 oktober, 2003 vid 20:52

    ooops! synd att det är i kallaste laget,

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 08:34

    +4 funkar för en viking, men vilket ställe blir bäst Barnens Ö, Sandviken eller Rullsand /benke

  • musmagneten

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 08:54

    Lägg ner nu Geeks! Vintern är här och allt vad det innebär. Har aldrig förstått mig på luva-handskar-sko-grejen faktiskt, det finns roligare saker att göra, tro mig. Ni behöver inte bevisa nåt genom att pina er ut i snöstormen och sen skriva om era bravader på denna konf. Skärpning!

  • sinclair

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 09:14

    Windsurfing är väl en manlig sport, så då skall man väl göra det på ett manligt vis musmagneten?
    Att windsurfa om sommaren kan ju vem som helst gör.

    man eller mus?

  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    24 oktober, 2003 vid 09:15

    Vem e geek?
    Plocka av dig ditt råsa linne innan du yttrat dig.
    Fagott! grin.gif

    Låt oss vara lite entauiastiska..o va stör det dig o ditt råsa linne att vi delar med oss om våra dagar på vattnet?
    gör du ditt så gör vi det vi e bra på..surfa o skryta lite extra på konfen.

    Ha det gott pinksveatter guy..höhö.

  • surferic

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 11:40

    Revet på Barnens ö ligger halvvägs över till Åland, inte kul att få haveri där ute när det är 0-gradigt.

    På Mats väg hålls SM i paddling imårrn, inte många vågor över till “windwankers” där inte.

    Sandviken vet jag inget om, har aldrig varit där.

    Jag tänker iaf köra i Rullsand om det bara blir någon plusgrad. Bra babordshopp vid NW, sandbotten, lättseglat vilket är skönt nu när det börjar bli lite kyligt.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 15:26

    Så du menar med andra ord att när du inte får kliva på damen utan gummi så avstår du hellre och gör något roligare.

    Kort sagt kör hårt grabbar!

  • feg

    Medlem
    24 oktober, 2003 vid 17:32

    Tjena
    En kort fråga: Är “Revet på Barnens ö ligger halvvägs över till Åland…” det som kallas Kristineberg (eller var det Kristinehamn?) där man frå segla ut från en liten vik (med en stening strand längst in) för att komma ut till öppnare vatten för att sedan hitta brytet mellan två “kobbar”?
    Ojdå, det där blev förvirrat, men du kanske vet vad jag snackar om, eller så tar jag gärna vägbeskrivningen till brytet.

    /feg

  • surferic

    Medlem
    25 oktober, 2003 vid 13:25

    Mycket riktigt “feg” är det just det spotet jag menar där man får kryssa en bra bit ut till stenhällarna där vågorna finns.

    Var det nån som seglade där eller kanske nån annanstans på Väddö idag?

    Själv dammade jag runt med 4,2:an i Rullsand, skaplig vinkel -babordshopp, och fina vågor…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    25 oktober, 2003 vid 14:51

    Var det någon som fotade i rullsand idag?

  • surferic

    Medlem
    26 oktober, 2003 vid 10:23

    Bilder kommer…

    -Nu ska jag iväg till Billudden å vågsurfa…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Rullsand/Väddö i helgen…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.