Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Runt Getskär/aröd Idag?? 16/7

  • magnil

    Medlem
    16 juli, 2012 vid 22:25

    Jag var ute, borde ringt dig. . . Skall troligtvis ut idag/tisdag om vinden vill.

  • moppepojken

    Medlem
    17 juli, 2012 vid 09:09

    Det ska blåsa från väst idag. Då är väl inte Getskär nån vidare?

  • 10ms-anders

    Medlem
    17 juli, 2012 vid 09:32

    Kommer dra ut i aröd sen…. Vid 15-16 nångonting. någon som e på?
    17/7 2012

  • 10ms-anders

    Medlem
    17 juli, 2012 vid 09:34

    Vart var du ute Magnus Nilsson? Vart ska du ut och hur funkar det?

  • kneepad

    Medlem
    17 juli, 2012 vid 09:53

    Typiskt att vi är i otakt (-för nu är jag inte i stugan längre) utan tillbaka i Uddevalla. Sticker ut nu snart och testar ett ställe lite norr om Ljungskile. Tel noll 76 8 fyra 0 6 åtta 03.

  • 10ms-anders

    Medlem
    17 juli, 2012 vid 13:03

    Ja det blir så tyvärr. Rätt sugen på att testa ditt lättvindsmonster någongång… Nu verkar det som det blir getskär vid 17 tiden….

  • dameli

    Medlem
    17 juli, 2012 vid 22:09

    Lite sent…Körde Tollenäs i måndags 07:00-10:30 (blev så jädra sugen då någon körde spoten dagen innan i söndags med en grön cabrina), var för byigt för min smak. Rätt dålig spot med tanke på att tåg och väg är i närheten, launch ytan lämnar ingen marginal för själv launch misstag…Aröd (där stugan ligger) har ju en massa kobbar och annat bröte ivägen som gör vinden byig

    Är på Tjörn lite då och då (ska dit imorn igen 18/7) men kan inte direkt säga att jag hittat några fantastiska spots, man kan ju ta sig ut på djupt vatten, men då är det svårare att utvecklas..med tanke på alla misstag som åtminstone jag själv hela tiden gör :). Så vill du dela med dig av dina lokala guldklimpar så är jag grymt tacksam.

    Kanske ett åk imorgon ef?

  • 10ms-anders

    Medlem
    17 juli, 2012 vid 22:19

    Kohagen i getskär där vi körde är ok för nybörjare men utvecklas? Det gör man på djupt vatten me eller?

  • dameli

    Medlem
    18 juli, 2012 vid 15:45

    Ok. tack

    Tycker personligen att det ibland inte är helt lätt att få fatt på brädan vid misslyckade manövrar…

  • 10ms-anders

    Medlem
    18 juli, 2012 vid 18:38

    Boddydrag!!

  • skoldpadda

    Medlem
    18 juli, 2012 vid 21:31

    Varför surfar ni vid Tollenäs?
    Är inte det samma vindriktning som kohagen och Getskär. Finns det ens plats att launcha?

    Är genuint intresserad då jag ser folk kita där ibland vilket ser lite vanskligt ut pga vägen.

  • 10ms-anders

    Medlem
    18 juli, 2012 vid 21:44

    Haha nej förlåt. Kohagen i getskär. Där är allt bra för nybörjare och kor.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Runt Getskär/aröd Idag?? 16/7

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.