Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Rycker det i surftarmen i vintermörkret? Ta ett bi

  • Rycker det i surftarmen i vintermörkret? Ta ett bi

    Publicerad av sandrad på 26 januari, 2011 vid 12:32

    Just nu finns det många billiga t/r biljetter till Fuerte Ventura. Swellet rullar konstant in och vinden är med oss för det mesta!
    Det är svenskt sommarväder minus regnet, 3/2mm våtdräkt och en massa plats på vattnet nu när värsta tysksäsongen är över!

    Jag har bott här sen i oktober, bor i Gran Tarajal som ligger 30min norr om Sotavento där det kända Rene Egli vindsurf/kitecenter ligger, och 1tim söder om den underbara NorthShore som har oändligt många breaks!

    Lägenheten delar jag med Chris och Dunja (och en snäll hund) som också är tokiga surffreaks!

    Den är på 150kvm med 3sovrum, 2badrum, 1chillout terass, en stor solterass med grymma BBQs, stort kök med alla tillbehör, nära till supermarkets och 30min från PartyTown!

    Vi har nu ett sovrum över som vi mer än gärna hyr ut till surfsugna skandinavier!
    Gott om plats i garaget för surfuttrustning. Hyr man en bil så är det bra och nära till alla spots!
    Och man delar även lägenheten med 3pers som kan säga vart du ska åka!

    Är det så att man vill finslipa sin vindsurf/vågsurf/kite teknik erbjuder vi mer än gärna våran hjälp då både jag och Chris har jobbat som instruktörer i många år!

    Rum för 1 eller 2pers
    1v
    200euros

    2v
    350euros

    För frågor och bilder maila eller skicka sms till 0737344722
    /
    Sandra Davidsson

    sandrad svarade 13 år, 3 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Rycker det i surftarmen i vintermörkret? Ta ett bi

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.