Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing S i Gbg, Särö funkade ok

• S i Gbg, Särö funkade ok

Publicerad av hakuna på 19 september, 2003 vid 06:04

Stack från jobbet vid 15 igår, prognoserna lovade ju SW 10-13, men det låg på från syd hela dagen så jag stannade på Särö. Det funkade rätt bra med 6.4. Stor skillnad dock var man seglade, längst in i Särö-viken blåste det mer, för det är fritt blås nere från Onsala där.
    Jag gick i vid Bassängbacken (sök på http://www.gulasidorna.se!), där är det en liten sandstrand och bara en sten som man kan köra på.

Skulle kanske kört i Gottskär, men det tänkte jag inte på…

Varför är det inga toppnyheter när det blåser orkan i tex Chile?

De varnar redan nu för kraftiga vindar på mån-tis, fast det blir säkert bara i fjällen… Jag vill ha en tok-västan nu så man kan köra lite 4.0 och hoppa i vågorna! Har fisit runt med stora brädan tillräckligt nu.

Nu är det fredag och det var, som SMHI mycket riktigt konstaterade på s. 408, goda VINUTSIKTER för fredagen.

/niclas

hakuna svarade 22 år, 4 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA