Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Så Flygsurfare får vistas på västkusten nu…

  • Så Flygsurfare får vistas på västkusten nu…

    Publicerad av jediknight på 28 juni, 2013 vid 21:22

    Helvetet fryser och Flysurfer börjar göra Lei-kites 😀 Gött shit!

    [video=vimeo;69308014]http://vimeo.com/69308014[/video]

    gadget svarade 10 år, 10 månader sedan 10 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • cortex

    Medlem
    28 juni, 2013 vid 22:40

    Hahaha… det är ju en rätt annorlunda LEI minsann. En hel del features som inte finns på någon annan LEI på marknaden. Tar med en hel del av tänket från foilkites in i tube-världen.

    För den intresserade så finns det mer info om allt nytt här:
    http://www.flysurfer.com/produkte/kites/cronix/

    /Kaj

  • atte

    Medlem
    30 juni, 2013 vid 06:04

    Det är så mycket nyheter på den där kiten så det kommer bli riktigt roligt att få testköra den om mindre än 2 veckor på pkra tävlingen i Tyskland.
    jag återkommer med en test rapport när jag kört den.

  • cortex

    Medlem
    1 juli, 2013 vid 23:11

    Gött Atte!
    Jag har en liiiten chans att kunna komma förbi där nere… men vi får se. Just nu ger jag det mindre än 20% chans. Hade varit grymt skoj att ses!

    /Kaj

  • davids

    Medlem
    2 juli, 2013 vid 06:30

    Om man ska slå sig in på LEI marknaden som etablerat foil-företag, hade det inte då varit en god idé att dessutom, förutom en bra kite, göra en snygg kite?! Intressanta features dock, får se hur den funkar i St. Peter.. Kanske testa med!

  • gnutten

    Medlem
    2 juli, 2013 vid 09:20

    Finns det någon test/review av den nätet? Hittar knappt någon info alls om den via google. Ja en del spännade lösningar, hade varit intressant att läsa om hur kiten fungerar i den verkliga världen.

  • skanepaul

    Medlem
    2 juli, 2013 vid 10:12

    Finns en tråd om den på kiteforum tror jag.

  • cortex

    Medlem
    2 juli, 2013 vid 12:07

    Eftersom kiten precis har kommit ut så har inte alltför många tidningar etc hunnit testa den ännu. Finns dock en räcka med tester på tyska (blir rätt kul text med Google Translate) som ligger länkade från Flysurfers Facebook-grupp.

    Davids: Tja, det där med design är ju alltid svårt; finns ju så många olika smaker. Jag tycker de är rätt snygga. Men visst, rent utseende-mässigt är fortfarande F-One några kliv framför. 😀

    /Kaj

  • dameli

    Medlem
    2 juli, 2013 vid 14:59

    @Davids 712422 wrote:

    Om man ska slå sig in på LEI marknaden som etablerat foil-företag, hade det inte då varit en god idé att dessutom, förutom en bra kite, göra en snygg kite?! Intressanta features dock, får se hur den funkar i St. Peter.. Kanske testa med!

    Precis, snygga kites är en bristvara ser mest ut som lapptäcken nu för tiden (undantag wainman)

  • wer

    Medlem
    12 juli, 2013 vid 22:57

    Grymt spännande! När får man testa på conix i sverige tro kaj?

  • nikke

    Medlem
    13 juli, 2013 vid 09:50

    Flysurfer är bra skit!

  • gadget

    Medlem
    14 juli, 2013 vid 21:49

    Vad är det som är så unikt med dem?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Så Flygsurfare får vistas på västkusten nu…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.