Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Säänastää snowkiterullen från FS

  • Säänastää snowkiterullen från FS

    Publicerad av cortex på 6 februari, 2010 vid 09:35

    Släpptes igår.

    Hepp:

    [ame=”http://vimeo.com/9227606″]Code White – The Movie on Vimeo[/ame]

    /Kaj

    skotten svarade 14 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • windyboy

    Medlem
    6 februari, 2010 vid 11:20

    Railparten på träräcket är det fulaste jag sett i hela mitt liv. Blev så arg att jag inte tittade på resten

  • gadget

    Medlem
    6 februari, 2010 vid 12:14
    windkristensson;597544 wrote:
    Railparten på träräcket är det fulaste jag sett i hela mitt liv. Blev så arg att jag inte tittade på resten

    haha… inte så representativt kanske…
    3:50 var rätt fet men annars…. hmmm…

  • mickec

    Medlem
    6 februari, 2010 vid 17:08

    fan va negativa ! 😛 tyckte den va nice 3.50 var riktigt nice

  • rydstrom

    Medlem
    6 februari, 2010 vid 17:12

    lite för mycket dingeldangel, men det fanns delar som var nice

  • lelleee

    Medlem
    6 februari, 2010 vid 17:15

    surt att dom har snott soundtracket från en riktig snowboardfilm..

    tycker petter kan åka hem från perth å visa hur man snowkitar,, wiii

  • pjoter

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 11:02

    Tyckte den va stilig jag. softa kiteloops är alltid trevligt! Kunde slängt in lite mer kickers å sliders för att få in lite wakestyle? eller va de heter på snowkite också. Men snyggt filmat och jag blir då klart sugen på att snowkita, något som jag inte riktigt känner när jag ser 5min enbart kicker å slider från platten i skåne.

  • hengo

    Medlem
    8 februari, 2010 vid 23:44

    Är detta en promorulle verkligen? isåfall undra hur de tänkte när de la snowboardgrejen i mitten. Försökte de driva med snowboard eller?

    kitemässigt va den väl ok iaf 🙂

  • cortex

    Medlem
    9 februari, 2010 vid 14:38

    Ähh, kom igen nu. Ta inte allt så allvarligt. Mittengrejen var inslängd på kul. De satt på hotell-rummet när det inte blåste och ville göra något skoj. Ingen av dem är speciellt vassa på att köra snowboard (iaf inte jämfört med någon som bara kör snowboard 24/7). Tycker det visar på en hel del självdistans att ta med klippet eftersom det är väldigt tydligt att 8-åringarna i Sunnersta-backen (flå’t det heter visst “Uppsala Alpin Center” från och med i år… *rotfl*) skulle göra samma grej med ögonbindel.

    Det var ju knappast så att de tog med klippet för att det var så brutalt och nyskapande inom snowboard att det bara *måste* visas. 😀
    Finns väl knappt någon kiterulle som inte har en kick-back/lifestyle/hänga-drägga sektion i sig numera?

    För egen del tycker jag det är sista klippet som är absolut skönast (borde vara något i stil med Switch backloop frontroll med nosegrab va?). Synd att han inte satte landningen.

    /Kaj

  • skotten

    Medlem
    9 februari, 2010 vid 22:32

    it was worth the pain of the damn (rail?) section to see that last kiteloop lol.. : )

    still, for a company that prides itself on snowkite, they could have done better than this one I think : )

    You could have a “stig” like in top gear.. pay top riders to do videos and keep their identity secret.. then they wont get in trouble with their sponsors 🙂

    then we could all discuss at length who we think the flysurfer stig may be, but in reality.. its never just one person of course..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Säänastää snowkiterullen från FS

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.