Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sälja/Rekommendera en bra leash

  • Sälja/Rekommendera en bra leash

    Publicerad av a-rod på 8 maj, 2012 vid 20:13

    Jag har en leash tillhörande min Flexifoil Neutron som kopplar ur sig själv (flexifoil original) och letar nu efter en ny. Skicka ett PM om du har en bra leash som du vill sälja eller berätta vilken som rekommenderas.

    a-rod svarade 12 år sedan 12 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • thomas-stenqvist

    Medlem
    9 maj, 2012 vid 07:45

    Har en cabrinha leash över om du är i Halmstad på fredag

  • pjoter

    Medlem
    9 maj, 2012 vid 09:55

    Go Custom! 🙂

  • svinet

    Medlem
    10 maj, 2012 vid 07:05

    Prolimit har en redigt bra. Fixar mina 97kg och tunga krascher urkrokat! Har böjt ut pajat en massa andra

  • hattfan

    Medlem
    10 maj, 2012 vid 07:49
    Svinet;688138 wrote:
    Prolimit har en redigt bra. Fixar mina 97kg och tunga krascher urkrokat! Har böjt ut pajat en massa andra

    Länka då din gamla gris! Varför va ni inte ute och åkte i lördags? Såg bara husvagnen borta i ringsegård. Din gamle snackesurfare! 🙂

  • svinet

    Medlem
    10 maj, 2012 vid 14:05

    haha vi hade ju precis varit ute o kört. Sedan är det en husbil min vän :0)
    Sedan skulle man valla päronen. Är inte helt 100 efter min renovering av skallen. Först i helgen jag fick surfa efter operationen.
    Fn du skulle ju kommit över. Såg inte att det var du där borta.

    En sådan här är det: http://surfbussen.nu/shop/prolimit-handlepass-leash-foam/

    Jäkligt tålig karbinhake!

  • sourra

    Medlem
    10 maj, 2012 vid 15:55
    Svinet;688172 wrote:
    Är inte helt 100 efter min renovering av skallen. Först i helgen jag fick surfa efter operationen.

    Passade de på att byta ut den där sjuka hjärnan när de ändå var inne och rotade i kokosnöten?

  • svinet

    Medlem
    10 maj, 2012 vid 19:41

    höhö nä den fick dem inte fingra på. Men va fn vet jag jag var ju sövd. Han kanske plockade bort halva….

  • jagkallaspiotrellerpete

    Medlem
    10 maj, 2012 vid 20:24

    finns det någon som säljer prolimit tillbehör nere i Skåne? Behöver en leash till imorgon……

  • fred_adern

    Medlem
    10 maj, 2012 vid 22:28
    JagkallasPiotrellerPete;688218 wrote:
    finns det någon som säljer prolimit tillbehör nere i Skåne? Behöver en leash till imorgon……

    Onwater i Lund kränger Prolimit!
    http://www.onwater.se/index.php/tillbehor/prolimit-safety-handlepass-leash
    🙂

  • jenselias

    Medlem
    11 maj, 2012 vid 10:45

    Har någon en halv hjärna till salu? Känns som den skulle komma till nytta emellanåt. …och länka tack, för jag klarar inte leta upp själv (av förståeliga skäl).

  • svinet

    Medlem
    11 maj, 2012 vid 11:01

    haha gött!

  • blizzy

    Medlem
    11 maj, 2012 vid 11:15
    fred_adern;688236 wrote:

    Den Prolimit-leachen är bra, men själv föredrar jag Airush leach, http://www.onwater.se/index.php/tillbehor/airush-leash

    Den är lätt (viktmässigt), håller sig uppkrullad när den inte är spänd och är enkel att återställa om man skulle dra den. Vilket även gör att man kan testa om den funkar lite då och då utan att stå o mecka i 5 min för återställa den.. Är ju bra att testa sin säkerhetsutrustning ofta!

  • milkman

    Medlem
    11 maj, 2012 vid 18:58

    Pimpar gärna denna: http://surfbussen.nu/shop/ozone-leash/
    Det gör skillnad med en lekare om man nu tror att man nång gång vill använda säkerhetslösningen efter ett par varvs snurr på bom eller dig själv.
    Ozone har Nils att tacka för den uppfinningen. Sen håller dom bra också.

  • sl0k

    Medlem
    11 maj, 2012 vid 21:58

    Varför anges det inte längd på leash i annonserna ? och varför finns det inte olika längder att välja mellan ?

  • a-rod

    Medlem
    17 maj, 2012 vid 12:45

    Kanon-bra tips, man tackar. Blir nog ozone leashen, svårt att säga nej till en lekare.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sälja/Rekommendera en bra leash

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.