Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing säljes sidan

  • säljes sidan

    Publicerad av ubaten på 6 oktober, 2004 vid 17:28

    någon mer än jag som tycker att säljes och köpes sidan var bättre förr eller är det jag som är fast i det gamla.

    jonasp svarade 19 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • gurra1978

    Medlem
    6 oktober, 2004 vid 17:46

    Jag anser att köp&sälj blivit betydlig bättre nu än innan. Tidigare skrev man ett inlägg som efter tio sekunder försvan långt ner i lista pga av massa skitsnack hit och dit om saker som redan borde stått från början, tex VAR FINNS PRYLARNA????

    Sen det ny forumet kommit till har jag sålt två hängselar, ett segel, en bräda på 1 v typ. Saker som folk tidigare inte ringt på. Dessutom har jag köpt en huva och en bräda från andra som hade bra annonser med bilder. Jag förstår inte vad du anser vara dåligt med det nya. Nu för tiden ringer ju folk istället för skriver dumma inlägg. Dessutom verkar folk lägga ut mer bilder vilket är underbart.

    Jag tycker det funkar kanon!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 oktober, 2004 vid 21:49

    Jag tycker också det funkar mycket bättre nu. Nu får man ju direkt en bättre överblick.

    /Fille

  • kamaaina

    Medlem
    6 oktober, 2004 vid 22:48

    Tycker oxå det e baettre nu, har haft grymma problem att behålla inloggningen, men det berodde bara på min brandvaegg smirk.gif

  • patrick356356

    Medlem
    7 oktober, 2004 vid 05:39

    Jag gillade oxo den gamla bättre eftersom man då kunde följa konversationen kring varje annons. Eller kan man det fortfarande, bara jag som inte hajat hur?

    / Patrick

  • ubaten

    Medlem
    7 oktober, 2004 vid 07:38

    det är det jag menar det var alltid lite intressant att följa diskutioner om div annonser sedan så var det till hjälp för nybörjare då de kunde skriva direkt på tråden och få råd om pris samt användnings område så att de slipper att bli på lurade gamla pråmar som det fanns de som försökte sälja under perfekta nybörjar bräder .så inget ont om själva forumet tyckte bara om diskutionerna

  • Knatte

    Gäst
    7 oktober, 2004 vid 09:15

    Håller med om, att avsaknaden av diskussioner kan vara till fördel för säljaren och kan samtidigt vara till nackdel för köparen.
    Det kan nog vara lättare nu, att kränga mindre lämpliga prylar utan protester från omgivningen tongue.gif
    Men de nya bildmöjligheterna är ju ett klart lyft smirk.gif

  • canoya

    Medlem
    7 oktober, 2004 vid 10:35

    Om inte jag fattat fel så kan man fortfarande kommentera annonserna, men de flyter int upp överst på listan för det.

  • ubaten

    Medlem
    8 oktober, 2004 vid 06:35

    hur? och kan alla se dem eller bara säljaren?

  • bonasurf

    Medlem
    8 oktober, 2004 vid 07:58

    Överblicken av vad som finns i den nya är ju helt överlägsen den gamla.

  • canoya

    Medlem
    8 oktober, 2004 vid 08:57

    När man öppnat annonsen finns en menyrad som innehåller “Kommentera”. Klicka där och skriv. Verkar synas för alla.
    /Håkan

  • ubaten

    Medlem
    8 oktober, 2004 vid 11:03

    fortfarande inte det som jag pratar om läs tidigare kommentar

  • jonasp

    Medlem
    8 oktober, 2004 vid 15:42

    alla kan ju se kommentarerna!

    Vid en första anblick ser det ju mycket dödare ut än förut men alla inlägg som blev va ju inte så spännande men
    det blir mycket bättre struktur nu, mindre skitsnack, sakerna försvinner inte lika lätt. helt klart en förbättring men jag tycker det e dags att ta bort de gamla nu.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing säljes sidan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.