Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing SÄLJES/KÖPES – Behöver…?

  • SÄLJES/KÖPES – Behöver…?

    Publicerad av samhansson på 3 oktober, 2006 vid 09:03

    Säljer: min EH-Freestyle 10kvm 2003 – 1200:- (2 bladders saknas samt liten reva i mittenbladdern) eller om det är nån som har bladders så köper jag å lagar den istället.

    Köper: mellanbladder till EH-Wave 15kvm 2005 (eller är det nån som vill köpa så lämna bud)

    Behöver: Mina kites som ligger hos dig HUGO för nu kommer fan vinden.

    Vill ha: PappaMårten, Marcel, bröderna Olmin Eklöf, Mårten, Hugo, Ludde, WCL + övriga i mynningen till helgen för det vankas nya filmVinkalr å inspelning sen öl hos Sam

    pewe svarade 17 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • luuddee

    Medlem
    3 oktober, 2006 vid 10:21

    hehe gött gött sam ja har blader till din 15.. om du itne vill ge den till mej för ja gillar fan 15 asså.. hmm.. kan bli gött i heljen,. möjligt att man kommer opp. men inte för att ktiea i vannhullet. utan för att dricka litta gammmaldansk. fast det e nog mer ett måste after att ha svalt det skittavattnet i mynningen..

  • skotten

    Medlem
    3 oktober, 2006 vid 17:11

    ahh busy this weekend… crapper.

  • eklov

    Medlem
    3 oktober, 2006 vid 17:16

    jag ställer upp mot betalning.

  • jott

    Medlem
    3 oktober, 2006 vid 17:32

    jag är i das vaterland!

  • niklas82

    Medlem
    3 oktober, 2006 vid 18:26

    kommer att inställa mig och klar för strid, mao task o tarm ska vara tömd och redo för diverse händelser.

  • skotten

    Medlem
    3 oktober, 2006 vid 18:53

    Hugo has a Tripod for you Sam, great to hear that you are filming again mate.

  • hugeo

    Medlem
    4 oktober, 2006 vid 06:26
    SamHansson wrote:
    Vill ha: PappaMårten, Marcel, bröderna Olmin Eklöf, Mårten, Hugo, Ludde, WCL + övriga i mynningen till helgen för det vankas nya filmVinkalr å inspelning sen öl hos Sam

    dina kites ligger i stenhuset i Torekov det har dom gjort i ett par veckor haha, jag kommer nog upp till helgen så leker vi

    ps: jag vill inte köra mynning det e ecklit, kan vi inte köra torekov?

    kram

  • luuddee

    Medlem
    4 oktober, 2006 vid 08:23

    fan hugo torekovs i itn e så nice o köra i det e litta skabbigt. bara vannet some skabiigt i mynningen mend et går ann.. tyfa jevlen ska du våga dej ut

  • samhansson

    Medlem
    4 oktober, 2006 vid 09:24

    gott hugo, MårtenT har din 8:a förresten.
    Ludde då vill ja ha några bladders, så slipper man sälja möget.
    vad är en Tripod?

  • skotten

    Medlem
    4 oktober, 2006 vid 10:12

    tripod = Stativ… last time we were drunk together I promised you mine so you could abuse it in the water 🙂

    Its the same model as you have at the mo… if you dont want it, get it back to me asap and I can sell it to someone.

  • pewe

    Medlem
    4 oktober, 2006 vid 11:00

    Sam sam tänkte åka ner till helgen, gött gött! Tar med mig lite kamera prylar..

    SKa du inte med till Brasse land då?

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing SÄLJES/KÖPES – Behöver…?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.