Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Sällan har 34 knop varit så imponerande…

  • hdtv

    Medlem
    11 september, 2012 vid 17:53

    Lite bilder på skönheterna

  • bjornen

    Medlem
    12 september, 2012 vid 06:15

    Mattias eller mackee tror ni att 6,2 funkar bra på 41 eller blir det för stort? Vad skulle ni säga att sweetspot är?

  • jester

    Medlem
    12 september, 2012 vid 06:52

    Nä, 6.2 kör man ju med JP 68… 🙂

    För att anknyta lite till trådens ämne så är det ju så att om förhållandena är bra, så går det fort på nästan vad som helst. Lyckades ju knipa 40 med ovanstående utrustning på Karpathos i somras, men då hade jag ju rejält med tur att få en grym by i exakt rätt tidpunkt…

  • mackee

    Medlem
    12 september, 2012 vid 07:38

    6,2 med tryck är nog bra annars är nog 47 snabbare beror ju på hur platt det blir oxå

  • bjornen

    Medlem
    12 september, 2012 vid 08:03

    Det ante mig. Jag är så sugen på att testa brädan men man vill ju segla så snabbt man kan och står man i dammen så drar man sig ju för att knalla in för byte av bräda. Hoppas det blir något på fredag, tyvärr ser det ut som vattennivån kan bli för hög?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Sällan har 34 knop varit så imponerande…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.