• Publicerad av bopung på 12 juli, 2004 vid 08:13

    Under lördagens surf i Skärlingeviken innanför Svärdsö dök ett sälhuvud upp 20 meter framför brädnosen. En av flera schyssta naturupplevelser som man som surfare helt gratis bjuds på. Kappsegling med flygande svanar en annan. smile.gif

    kamaaina svarade 19 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • kamaaina

    Medlem
    12 juli, 2004 vid 10:21

    eller flygfiskar på GC

  • diil

    Medlem
    12 juli, 2004 vid 17:43

    Lavaflöde och vulkanmuller i fonden på Laguna Arenal i Costa Rica. Det glömmer jag aldrig.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 juli, 2004 vid 20:14

    Har också haft en sälupplevelse. Märkligt monster dök upp ca 20 m från brädan mitt på Björköfjärden utanför Vätö. Kul upplevelse!
    Sannolikt även surfat i hajvatten (Atlanten) utan att vara medveten om det. Dock “snälla” hajar, men i alla fall. Liten reaktion när jag kom upp och fick reda på det; skakis!

  • watertouch

    Medlem
    12 juli, 2004 vid 21:47

    Jag seglade en gång förbi ett äpple som låg och guppade i vattnet. Helt otuggat dessutom. Kanske nåt barn som tappat från en båt. Såg ett bananskal vid ett annat tillfälle, men det tror jag faktiskt att någon kastat med flit.

  • kajlyl

    Medlem
    12 juli, 2004 vid 22:04

    Dykt, om det gills, i det hammarhaj-tätaste vattnet i världen laugh.gif Shark reef Sinai

  • kamaaina

    Medlem
    13 juli, 2004 vid 04:04

    Just det, inte att glömma är ju mina skräckupplevelser med havssköldpaddor vid Kahala och Kailua på Oahu, Hawaii. Har ni tänkt på att dessa djur ser ut som om de vore brandskadade i ansiktet och helt krackelerade, hemska djur. wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.