Senaste nytt Forums Vågsurfing Salusand går av! (?)

  • sailortrash

    Medlem
    23 oktober, 2014 vid 06:46

    shit man! kanske är härnösand eller sundsvall man ska migrera till..

  • maglu

    Medlem
    23 oktober, 2014 vid 07:23

    Nja, övik eller Umeå, med Lillis och salusand mittemellan. Semester fredag, så adrenalinet har börjat ge utslag redan.

  • challgren

    Medlem
    23 oktober, 2014 vid 07:53

    Skjut lite bilder vettja och lägg upp här!! Vore kul att se hur det ser ut norrut på en sån här progg!

  • maglu

    Medlem
    24 oktober, 2014 vid 16:27

    Kom lite sent till Salusand, så började bli mörkt. Fick ingen bra bild på nån av de 4-5 surfare som låg ute och paddlade.
    Men stort var det. Blir säkert renare och finare i morgon då vinden minskar lite. Har blåst runt 15-20 hela dan.
    Blev vindsurf för mig vid Lillskärsudden. Dags att köpa nytt segel, överrigad med minsta 4.2:an för andra gången på en månad. Hör inte till vanligheterna häruppe.

  • sailortrash

    Medlem
    24 oktober, 2014 vid 18:13

    Samma här. Har vart överriggad 3 ggr i år med mitt minsta 4.7. Inomskärs!! Det är inte så vanligt heller…ska skaffa mig en 4.2 rigg framöver. Det har stormat mkt i år. Ser ut som ett fint bryt på bilden, mera!

  • above_the_law

    Medlem
    27 oktober, 2014 vid 08:08

    Vad ska ni med rigg till när det är så fina sväll gubbar?:-)
    Foton från när det blivit lite mer kvalité någon?
    Hur ser det ut idag?
    /Nicco

  • maglu

    Medlem
    27 oktober, 2014 vid 16:28

    Därför att under den halvtimmen jag stod och kollade i regnet för att försöka fota, såg jag bara 4-5 surfare som paddlade och paddlade och paddlade…hehe. Ganska roligt att åka ut med fart och hoppa lite, sen vågsurfa på vägen in =).
    Seriöst, klart sugen att prova vågsurf utan segel…också, men har ju bara en viss mängd tid, och då gör man gärna det man behärskar någotsånär =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Salusand går av! (?)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.