Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Samling Gotland/Fårö

  • Samling Gotland/Fårö

    Publicerad av torban på 21 juli, 2010 vid 18:24

    Man får passa sig så man inte bränner bort helgens prognoser men det ser allt lovande ut! Vi är absolut inga locals på dessa öar så vi hoppas att alla ni locals och ö-kännare önskar sällskap i vågorna och fyller tråden med när och var man ska befinna sig respektive dag framöver!

    Bästa tipset erhåller aftersurföl i coco-campet…

    torban svarade 13 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • stoorfaen

    Medlem
    22 juli, 2010 vid 16:18

    Skulle lätt utgöra mig för local om det bjuds på öl, men jag är inte på öjn…eller local för den delen.

  • stoorfaen

    Medlem
    22 juli, 2010 vid 16:23

    Däremot skulle jag kunna tipsa om att höra med Per på krogen “Surfers” nere i Visby, han har alltid bra tips, och gillar öl! 🙂

  • brett

    Medlem
    23 juli, 2010 vid 14:04

    Jag tänkte prova ireviken imorrn , ska tydligen vara bra på ren nord , med vågor som vrider så man får en bra vinkel!! ngn som seglat där på nord?? vill gärna ha sällskap.
    ///Henke

  • kronaldo

    Medlem
    23 juli, 2010 vid 14:20

    Hallå!

    Var det er jag mötte på surfbutiken i stan? Nere hos Simon?

    Sticker nog ut och vågsurfar fridhem, alternativt Ireviken ikväll. Imorgon sticker jag tidigt och kör w-surf – köra tillsammans?

    Har kört ireviken på nordostlig och det fungerar bra men frågan är om inte ekeviken kommer vara bästa alternativet imorgon!

    Klart vi ska köra tillsammans! ring mig på 0737-186 110.

    Med vänliga hälsningar,
    Anders Kronander

  • fastlandsguten

    Medlem
    23 juli, 2010 vid 19:08

    Det blir väl pang på i Ekeviken imorgon, nordligt? Tror man ska söka sig mot Norstauren istället eller varför inte ta vågorna på Skalasand och vågsurfa istället. Det blir säkert bra om det blåser hela natten…. Själv åker jag mot östergarnslandet.

  • musmagneten

    Medlem
    24 juli, 2010 vid 08:21

    Seglade Ljugarn igår ensam o alena. Bra drag i 5.3 och 90 liters vågbräda men det läade längst inne i badviken och inga “jättevågor”. Idag lördag verkar bara västra sidan av ön få vind. Frågan är vart man tar vägen…

  • fastlandsguten

    Medlem
    24 juli, 2010 vid 20:20

    Östrasidan fick 4.5 segling och även Ljugarn måste väl ha funkat? Sandviken imorgon på sydost.

  • musmagneten

    Medlem
    25 juli, 2010 vid 07:50

    Det blev Ljugarn igen för mig igår. Körde överriggad 5.3 och ljugarn visade upp sig från sin bästa sida. Stora set vågor rullade in vid det yttre brytet. Mellan linjerna – salsgolv!! Kalas!

  • phu

    Medlem
    25 juli, 2010 vid 08:39

    Jag och en till körde Åminne igår eftermiddag. Själv var jag toköverriggad med 4,7 så det blev bara fyra vändor innan jag gav mig. Den andra killen körde 4,0 och tyckte också det var för stort…
    Idag funderar jag på Sudersand, eller är Sandviken ett bättre alternativ tro? Är relativt nybörjare på vågor

  • kronaldo

    Medlem
    25 juli, 2010 vid 20:00

    Fy satan va sandviken levererade. 4.5 sideshore. Herre jesus. Helt lyrisk! Absolut ett av mitt livs allra bästa vindsurfdagar.

  • torban

    Medlem
    26 juli, 2010 vid 09:47

    Kan bara hålla med, fantastiskt roligt!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Samling Gotland/Fårö

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.