• San Diego

    Publicerad av robertcop på 1 april, 2013 vid 15:19

    Hej!

    Jag och tjejen ska till San Diego 5 månader i höst och undrar om det finns några värdefulla tips folk vill dela med sig av?

    Boende: Var ska man bo? Någon som har tips på boende man kan hyra? Vad borde man få betala/månad (tänker mig max 2 kusd/månad)? Bör man styra upp det innan man kommer dit eller är det enkelt fixat på några dagar på plats?

    Bil: någon som känner nån som hyr ut bilar med takräck under längre perioder? Vad kostar det? Har kollat runt lite på hyrbilsföretag, men det verkar bli rätt dyrt… Alternativet är såklart att köpa ett vrak, men då står man där med hela risken om den säckar ihop…

    Spots: jag vindsurfar, kitesurfar och vågsurfar. Har förstått att det verkar bli mest av det sistnämnda, men finns det något i närheten värt att åka till om man får lite vind?

    Hyra/köpa brädor: vilket ställe är bäst/billigast i stan? Någon man kan fråga efter för viss svennebananrabatt? 😉

    Övrigt: Alla tips mottages tacksamt! 🙂

    robertcop svarade 11 år, 1 månad sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.