Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing sand mellan tårna dyr

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 december, 2000 vid 21:05

    Pojkar pojkar hur fan kan ni hålla på så här när det är 10 plus ute och vattentempen i östersjön är 8 grader och det blåser nästan varje dag.
    Ett problem bara det blir mörkt redan vid 4 tiden.
    Ett ställe som måste vara bra är Arvika dom har ju elbelysning.
    Sen en sak till 250 pix är inte dyrt. Surfare är roliga när det gäller segel, fenor, brädor, master då kollar man inte priset!!!!!!!

  • skoterkungen

    Medlem
    4 december, 2000 vid 22:07

    ja du är ju riktigt smart du, jag hör att du är erfaren

  • spokdjur

    Medlem
    6 december, 2000 vid 14:50

    Skall det tolkas som att på Ho’okipa föreligger ingen skaderisk?

    s

  • voodoo

    Medlem
    6 december, 2000 vid 15:20

    Har nyss sett filmen och den är värd varenda krona.. klart köpvärd snyggt jobbat Calle!!

  • linsurfer

    Medlem
    6 december, 2000 vid 16:28

    Håller med, fick min idag. Goyas dubbla är bland det råaste jag sett. Mkt snyggt filmat och skön stämning i filmen.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 december, 2000 vid 16:54

    Det är ju tyvärr sorgligt att just DU då håller på med en sån här billig sport där brädor kostar uppemot 15 lakan, segel 2-6 lakan, master, bommar, fenor, dräkter mm kostar X antal tusenlappar varje år. Då kan man ju nästan förstå att 250 spänn för en video är i det svettigaste laget – för vem faan vill stödja någon form av svenskt angagemang inom den här stora svenska sporten… Låt den då istället självdö..eller ????? // Gurkan

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 december, 2000 vid 17:16

    Det är ingen som vet om man kan ladda hem den ngn stans?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 december, 2000 vid 17:35

    jag misstänker skarpt att du e ett litet flummigt pundarsvin som fattar mindre än en 8 åring. men om du vill få tillbaka lite intelligens typ med andra ord äta ett mål mat om dagen så din hjärna kan börja utvecklas igen så kan du ju alltid fråga snällt på arbetsförmedlingen om du kanske om du är riktigt snäll får ett jobb med att tvätta kloaker och skura toaletter.

    så kanske de snälla tomte andarna från agualeratyaput kan komma från din psykos och kan ge dig några fina små påsar med knark i. så kan du du gå på rave och punda ner dig hela vintern. ditt lilla as stick eller börja jobba och sluta knarka.
    (det var inte jag som skrev inlägget ovan dig jag bara står upp för min generation)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 december, 2000 vid 07:23

    Mig veterligt så är det er generation som pundar.
    Fan bråka om 250 pix när ni gladerligen köper en mast för 4000pix.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 december, 2000 vid 08:27

    Sitt inte och lek med pappas dator ungdjävel!!!!

  • dr-masse

    Medlem
    7 december, 2000 vid 09:03

    Du kan ladda hem den från Calle. Formatet är VHS och han tar 250 sköna fioler för att koppla upp dig. Värt varenda krona!

    Här får vi, efter år av abstinens, två sjyssta svenska surfrullar på typ ett år. En, för mig, något oväntad reaktion här är “den är för dyr” samt “var kan man ladda hem den”. Ehhh?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 december, 2000 vid 19:21

    eh…jag kan nog en del mer om datorer än du din lilla pundare.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing sand mellan tårna dyr

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.