Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sandviken på ost?

  • fastlandsguten

    Medlem
    10 oktober, 2009 vid 18:48

    Rak ost…nja det behövs lite syd i det för att komma till. Ardre kan vara bättre. Rak ost är alltid lite vanskligt…
    Vi får se, charlie är ute och scoutar imorgon….:)

  • gustavl

    Medlem
    10 oktober, 2009 vid 19:13
    FastlandsGuten;582596 wrote:
    Rak ost…nja det behövs lite syd i det för att komma till. Ardre kan vara bättre. Rak ost är alltid lite vanskligt…
    Vi får se, charlie är ute och scoutar imorgon….:)

    Hehe, perfekt.

  • perrapops

    Medlem
    10 oktober, 2009 vid 19:39

    Hur skulle hage med ytters lite syd i vara?

  • gustavl

    Medlem
    11 oktober, 2009 vid 16:02

    Ljugarn var jättefint nu på eftermiddagen/kvällen. Jag och Per seglade
    5.3, 5.4/100L riktigt bra tryck och fina rena vågor.
    Peter, vart seglade du och alla andra?

    /Gurra

  • fastlandsguten

    Medlem
    11 oktober, 2009 vid 17:06

    Vi tog oss tillslut till Ardre efter att sandviken inte levererade….. 5.8-5.0 och fina vågor. Tror dock det var rätt likt ljugarn. Men shit vad det var kallt!

  • gustavl

    Medlem
    11 oktober, 2009 vid 21:00
    FastlandsGuten;582703 wrote:
    Vi tog oss tillslut till Ardre efter att sandviken inte levererade….. 5.8-5.0 och fina vågor. Tror dock det var rätt likt ljugarn. Men shit vad det var kallt!

    Ja, idag var det faktiskt rätt kallt. Händerna som tar mest stryk men veckan ser ju vass ut så det är väl bara bita ihop.
    Ser ut att kunna bli bra imorn (NNO), vart sticker man?

    /gurra

  • kronaldo

    Medlem
    12 oktober, 2009 vid 13:50

    Tingstädeträsk! har hört att det ska vara fina bryt där Gurra, check it out 😉

  • fastlandsguten

    Medlem
    12 oktober, 2009 vid 13:55

    Nord Grogransberget (Numera kallat The pit, strax lite mer höger om där vi brukar parkera. Ett elakt bryt som äter mast) och NO Natviksudden.

  • rasmus_w

    Medlem
    12 oktober, 2009 vid 14:31
    kronaldo;582870 wrote:
    Tingstädeträsk! har hört att det ska vara fina bryt där Gurra, check it out 😉

    Ja jävlar! Sätt eld på träsket med så får vi lite extra värme när vi surfar!

  • gustavl

    Medlem
    12 oktober, 2009 vid 15:05
    Rasmus_W;582877 wrote:
    Ja jävlar! Sätt eld på träsket med så får vi lite extra värme när vi surfar!

    Japp, träsket var helt galet stort med masthögt+ och sideoff 😀
    Nej men jag och Per åkte på spothunt på östra sidan. Riktigt vassa bryt. Dock blev det ingen segling då vi chansade på Ljugarn som visade sig vara totalt vindstilla. Riktigt fina vågor dock.
    Fast det blir ju bra imorn igen (och i övermorrn) 🙂

    /Gurra

  • donpedro

    Medlem
    12 oktober, 2009 vid 18:10
    GustavL;582881 wrote:
    Japp, träsket var helt galet stort med masthögt+ och sideoff 😀
    Nej men jag och Per åkte på spothunt på östra sidan. Riktigt vassa bryt. Dock blev det ingen segling då vi chansade på Ljugarn som visade sig vara totalt vindstilla. Riktigt fina vågor dock.
    Fast det blir ju bra imorn igen (och i övermorrn) 🙂

    /Gurra

    NO e en rirkgt lurig riktning de me, funkar inte vidare på Ljugarn. Ring mig nästa gång du sticker ut så kan jag hänga med och fota. Själv hade jag kört Kattvik på NNV- NNO.

    Racka nu inte ner på träsket de e faktiskt inte så dumt som vissa verkar tro. Klockren freestyle arena som ofta levererar bris på vårkanten, plus att vattnet blir bra mycket varmare där på våren än på många andra ställen.

  • gustavl

    Medlem
    12 oktober, 2009 vid 18:43
    donpedro;582923 wrote:
    NO e en rirkgt lurig riktning de me, funkar inte vidare på Ljugarn. Ring mig nästa gång du sticker ut så kan jag hänga med och fota. Själv hade jag kört Kattvik på NNV- NNO.

    Racka nu inte ner på träsket de e faktiskt inte så dumt som vissa verkar tro. Klockren freestyle arena som ofta levererar bris på vårkanten, plus att vattnet blir bra mycket varmare där på våren än på många andra ställen.

    vi var faktiskt i kattvik och kolla. Eller vi var överallt och kollade:)
    hehe då får vi köra där i vår så får du lära mig alla freestylesnurrar.
    Vi kör imorn så om du vill hänga med så är det bara säga till. Lutar mot gnis.

  • perrapops

    Medlem
    12 oktober, 2009 vid 18:51

    Fan Petter se till att läka nu, så vi får lära oss lite freestajl! Jocke vågsurfar ju bara hela tiden nu…!

  • kronaldo

    Medlem
    13 oktober, 2009 vid 11:01

    Gurra sluta skicka färggranna windguru-printscreens på mms. Lagom avis.

  • gustavl

    Medlem
    13 oktober, 2009 vid 22:29
    kronaldo;583047 wrote:
    Gurra sluta skicka färggranna windguru-printscreens på mms. Lagom avis.

    Hehe! Och mer blir det! Dock pajja 5.4an idag i en ikrokad framåt into flyga ur stropparna. Vissa kallar det tydligen kastfall…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sandviken på ost?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.