Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sandviken Sölvesborg Lördag

  • Sandviken Sölvesborg Lördag

    Publicerad av roggan på 10 maj, 2012 vid 17:05

    Hej.
    Undrar om någon vill kita på lördag i sandviken utanför Sölvesborg med mig på lördag?
    Ser ut att fungera från morgon till fram till lunch.
    Sen vrider det och blir frånlandsvind.
    Hoppas någon har lust för vill / vågar inte kita själv då jag är nybörjare och det är trist att behöva stå över bara för ingen vill följa med. :frown:

    roggan svarade 12 år sedan 3 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • roggan

    Medlem
    10 maj, 2012 vid 17:33

    Funderar också på att åka dit imorgon fredag så jag är där vid kl17 och kita några timmar.
    Hoppas nån vill följa med?

  • supersystem

    Medlem
    10 maj, 2012 vid 17:36

    Du känner inte för att åka till Karlskrona och Torhamn? Blir säkert folk där om vindstyrkan är acceptabel. Vinkeln ser bra ut nästan hela dagen.

  • roggan

    Medlem
    10 maj, 2012 vid 18:07

    Jo. Om ingen ska till sandviken är det ett bra alternativ. Är stranden ok för nybörjare där?

  • supersystem

    Medlem
    10 maj, 2012 vid 18:20

    Det är lite sten vid vattenbrynet. Men väl ute så är det grunt så det är en bra spot för nybörjare.

  • roggan

    Medlem
    10 maj, 2012 vid 19:40

    Kommer du själv åka dit på lördag om det blåser eller gissar du bara att där kommer vara folk? Lite surt att köra från karlshamn och inse att ingen är där.

  • supersystem

    Medlem
    10 maj, 2012 vid 19:53

    Håller prognosen är jag där! Som det ser ut just nu kommer jag dit innan 11. Droppa mig ett SMS på Noll Sju Tre Tre 495247 så kan vi syncha.

  • roggan

    Medlem
    10 maj, 2012 vid 20:07

    Ja det gör jag.

  • roggan

    Medlem
    12 maj, 2012 vid 08:22

    Ditt mob nr va fel tyvärr. men jag kör till torhamn nu och hoppas någon är där. Du når mig på 0703145123.

  • supersystem

    Medlem
    12 maj, 2012 vid 13:30