Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SÄSONGSBYTE = STOR CLOSE OUT!!!

  • SÄSONGSBYTE = STOR CLOSE OUT!!!

    Publicerad av anonym-anvandare på 16 september, 2005 vid 09:51

    STOR SLUTREA LÖRDAG OCH SÖNDAG.
    NU BYTER VI SÄSONG I BUTIKEN. ALLA BRÄDOR OCH SEGEL SKA BORT !!!
    AHD BRÄDOR 40%, F2 BRÄDOR 25%
    ALLA NORTH SEGEL 30%
    VÅTDRÄKTER OCH TILLBEHÖR 50%
    GRATIS FRAKT INOM HELA SVERIGE!!!

    Prisexempel: F2 CHILLI 109 -05, NU 8999kr (förr 11999kr)

    FÖRST TILL KVARN!

    Välkommen till Udéns sport http://www.udenssport.se

    dr-masse svarade 18 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • ozman

    Medlem
    16 september, 2005 vid 10:09

    Vadå? alla våtdräkter eller? Är tyvärr lite långt ifrån Göteborg, men gratis frakt låter lockande. Kommer ni att lägga upp priserna på hemsidan imorgon?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 september, 2005 vid 11:42

    Det bästa är att ringa för att få uppdaterade priser och storlekar. 031-418 420

    MVH
    //Udéns sport

  • larry

    Medlem
    16 september, 2005 vid 12:12

    Hej. Kul att det är rea.

    Vill bara tipsa om att man med komersiella intressen kan få bättre exponering med en banner om man stöder Steffos(Konfmasters) arbete med Surfzone. Han lägger ner en hel del pengar och tid för att hålla detta forum så levande och störningsfritt som möjligt. Kontakta honom och kolla läget!!
    Jag är ingen konfpolis och jag tycker att det är bra att vi som köpare får veta att det är rea så sluta inte att posta inlägg utan se detta som ett tips.

    MVH

    //Larry

  • clemens

    Medlem
    16 september, 2005 vid 13:42

    Är inte wallens och udens samma skit?
    I så fall har dom redan en banner här…

  • imported_macts

    Medlem
    16 september, 2005 vid 14:18

    Nja, Walléns är väl distributören. Udéns återförsäljare.

  • farbror_j

    Medlem
    19 september, 2005 vid 08:14

    Jag är en av alla konfpoliser och ratar alla som inte förstått var köp och säljkonfen är och är till för. Låt detta forum vara befriat från månglare – tack!!!

    Tycker dessutom att konf.master snabbt skall radera alla säljinlägg här om det inte är för mycket jobb med det.

    mvh Jörgen

  • dr-masse

    Medlem
    19 september, 2005 vid 08:31

    Jag tycker det är OK med info från surfshoppar om de har en banner eller nå’t här. Då bidrar de ju till att konfen finns.

    Annars är ju såklart bäst att lägga upp info om “rea” på sin annonsplats, som många gör (surfbutiken och skidsport blinkar för fullt på min skärm just nu, tex).

    Annars håller jag med – reklam från surfprylskrängare som vare sig har annonsplats eller annan närvaro känns fel. Men såklart skall de kunna vara här å svara på frågor och annat, om exempelvis prylar de själva säljer (Jesper B. brukar skriva om Hot och Gulftech-master när folk har frågor kring det, tex).

    Surfa På!

Diskussionen ‘SÄSONGSBYTE = STOR CLOSE OUT!!!’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SÄSONGSBYTE = STOR CLOSE OUT!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.