Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite säsongstart omkring Åre!

  • säsongstart omkring Åre!

    Publicerad av mrfuckface på 11 november, 2007 vid 19:59

    Nu har det äntligen dumpat ner några dm! är det någon som har haft premiär och vet hur snötillgången ser ut vid storulvån eller någon annanstans kring Åre? Jag e grymt sugen på snowkitepremiär så om de e någon som e lika taggad som mig och är sugen på att köra i veckan (helst ons) så hör av er!!

    /Sebbe
    0739543237

    b64 svarade 16 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • milkman

    Medlem
    11 november, 2007 vid 21:01

    Storulvån tror jag inte dom börjar ploga än på ett tag så det är nog inte aktuellt. Fast jag fick rapport om att det snöat lite där upp redan tidigare.

  • djevulen

    Medlem
    12 november, 2007 vid 12:00

    någon som ska till åre i nyårshelgen,jag ska dit med ett gäng från australien som aldrig sett snö mer än på vykort,det hade varit kanoners om någon annan ska dit då

  • mrfuckface

    Medlem
    12 november, 2007 vid 17:32

    Jag finns här hela säsongen. Är det ingen som e sugen för premiär på ons i Ullådalen…ligger trots allt en halvmeter på sina ställen! 🙂

  • eylon

    Medlem
    18 november, 2007 vid 19:32

    Tjenare, blev det något åkt på onsdagen?, bor här i Åre jag också. Rätt sugen på att premiäråka. Men har inte nån anning om var man åker nåstans? 🙂 tjo

  • mrfuckface

    Medlem
    18 november, 2007 vid 21:34

    Nä det blev inget av men jag satsar och hoppas på premiär nu på ons! 🙂 Det kanske får bli Ullådalen…nära å bra och förhoppningsvis tillräckligt med snö. Sugen på haka på?

  • tobas

    Medlem
    20 november, 2007 vid 16:54

    Vill inte flytta folk från förträffliga Steffo men testa med att posta på kitenation oxå. Vet att det finns en del Snowkitare i området som är mer inne där…
    Kommer som sagt upp till februari och stannar säsongen ut. Naaajjjjsssss…..
    / Tobas

  • b64

    Medlem
    22 november, 2007 vid 19:00

    Hei, Vi er en gjeng norrbaggar som drar opp på Skalstufjellet Lørdag. Meldt bra vind og håper på snø også 🙂 Pleier å sjekke Vägverkets kamera ved Gjävsjöen, http://trafikinfo.vv.se/triniMenu/trinimenu.html?startmenu=2
    og Windguru, http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=429
    (Hei Tobas, vi ses i februar)
    Bjørn

  • tobas

    Medlem
    22 november, 2007 vid 23:10

    Hej Björn!
    Tänkte precis skriva in här och berätta att ni var på väg upp dit. Kan ju iofs vara riktigt bra i skalis även om det inte är så mycket snö vid Gevsjön 😉
    Hoppas du/ni haft en fin sommarsäsong och att ni tar hand om fjället tills jag kommer upp.

    Go Surf / Tobas

  • krillan82

    Medlem
    23 november, 2007 vid 08:18

    @djevulen 428111 wrote:

    någon som ska till åre i nyårshelgen,jag ska dit med ett gäng från australien som aldrig sett snö mer än på vykort,det hade varit kanoners om någon annan ska dit då

    Jag kommer upp kring den 22/12 och åker hem dagen innan nyår. E sjuukt sugen på att prova på snökite för första gången. Tänkte göra det förra året men då var ju snötäcket typ obefintligt.

  • b64

    Medlem
    23 november, 2007 vid 19:10

    Hei,
    Njaaa, ikke så veldig bra sommersesong så vi håper på en bedre vinter. Lite og ustabil vind og gammel kropp er en dårlig kombinasjon vet du.
    Bjørn

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite säsongstart omkring Åre!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.