• Publicerad av nordgren på 27 september, 2004 vid 19:23

    Jag har köpt för långa hängseletampar…
    Ingen som vill byta ett par 24″ eller 22″ mor ett par sprillans nya (körda idag bara) 26″ NP tampar?

    Eller tror ni att det går att byra mot ett par mindre på affären man köpte dem på? (Skidsport bromma)

    ian svarade 19 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • styret

    Medlem
    27 september, 2004 vid 20:02

    gå dit och fråga. skidsport är sällan svåra.

  • tabi

    Medlem
    27 september, 2004 vid 20:09

    långt o gå från karlstad…. smirk.gif

  • endy

    Medlem
    27 september, 2004 vid 20:13

    Varför tycker du de är för långa? kör du midje eller sittsele?
    Många kör nog för korta linor, längre linor ger mer upprätt “stance” och högre bom är generellt bättre.

  • tabi

    Medlem
    27 september, 2004 vid 20:16

    Rätta mig om jag har fel men ger inte längre tampar en lägre stance, man kommer liksom längre från riggen….?

    Kör själv 26″ och tycker det e grymt!

  • nordgren

    Medlem
    27 september, 2004 vid 22:38

    Jag gillar att åka rätt upprätt.
    Som det är nu så har jag bommen i stort sätt så högt upp som det går och har en för liggande stance tycker jag, fan röven släpade i ibland idag. wink.gif
    Jag använder sittsele, men kroken kommer ganska högt upp med min sittsele. (RefleX)

  • rocklund

    Medlem
    28 september, 2004 vid 05:29

    jag har ett par 22′ (tror jag det var eller så var det 24′) hemma som jag gärna byter mot dina 26’…jag bor i lund.

  • jeppo_f

    Medlem
    28 september, 2004 vid 07:26

    Slå en knut på dom, då blir du av med ungefär två tum. Efter att du har kört med dom en stund kommer knuten dras åt tillräckligt för att inte märkas så det stör. Kanske inte den bästa lösningen, men det funkar i alla fall…

    /jeppe

  • ian

    Medlem
    28 september, 2004 vid 13:28

    jupps, kor med knut o det funkar kanon. sen far man ju rakna till brudfaktorn da det ar manga som blir lite intresserade och kommer fram och staller fragor pa aftersurfet.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.