Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Satan bilskojare

  • Satan bilskojare

    Publicerad av supasonic på 29 april, 2003 vid 23:59

    Har just åkt 50 mil bara för att titta på en bil och vända hem igen. Säljaren hade uteslutande snackat skit hela tiden. Fy fan vad trött man blir!!!!!!!!!

    Trodde han att jag skulle köpa bilen med förbundna ögon? Varför ljuga om något som ändå kommer att synas när man väl är där och skall köpa bilen?

    Go natt asså

    supasonic svarade 21 år sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 april, 2003 vid 01:13

    Hej
    Det har hänt mig med. du är inte den förste och inte den siste? Var den rostig eller? grin.gif

  • supasonic

    Medlem
    30 april, 2003 vid 06:32

    Enligt honom: en blemma på ett ställe, massor av delar bytta, motor och låda renoverade, går som en dröm

    Enligt verkligheten: mycket rost kring alla balkar i fram och på hjulupphängningen bak, endast generator och bensinpump bytta, inga renoveringar av motor el. låda, går som en slö åsna med en automatlåda som gör att bilen stannar till mellan växlingarna.

    Suck, hade besparat mig en lång resa.

  • oscar

    Medlem
    30 april, 2003 vid 16:35

    Vi andra surfade istället Staffan…5.7 på Roxen dööö….(på öschötska…)

  • supasonic

    Medlem
    5 maj, 2003 vid 08:44

    Ja nu börjar foten att funka så det skall väl börjas så smått för mig också. Men fan va kallt de e. Funderar också på att ta en ny resa för en ny bil. Denna gång till Östersund. Antagligen är jag dum i huvet confused.gif.

    surfmobil, brum brum cool.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 maj, 2003 vid 09:01

    ÖsterSund? Varför inte åka till Karlstad och kolla in mitt åk istället lite kortare färd se inlägget WW surfbuss säljes.
    /Anton confused.gif

  • supasonic

    Medlem
    5 maj, 2003 vid 09:12

    He he, jo du fick precis ett mail. Jag förekom dig alltså grin.gif Ett problem är att jag har rostallergi och det brukar inte gå så bra ihop med vw. Men skicka bilder så skall jag kolla såklart.

    .s

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Satan bilskojare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.