Senaste nytt Forums Satan!!!

  • Satan!!!

    Publicerad av s238 på 23 september, 2003 vid 07:59

    Sitter här i min lilla studentägenhet på Gärdet i Stockholm och blir nästan lite orolig att hela byggnadet skall blåsa ner. De stackars buskarna nedanför huset har inte mycket att komma med i byarna. Såg dessutom precis på nyheterna att ett får har rymt från en gård här bredvid och befinner sig förmodligen i Liljanskogen…mm, om han inte har blåst iväg till Åland eller liknande tänkte jag. Den som det dock är mest synd om är mig som får sitta här och plugga inför jävlaskittentan som vi har på tors. Hade iof inte kunnat dra ut även hur mycket jag hade velat pga att alla surfgrejor befinner sig i Nyköping. Förresten Ippa…hur funkade hamninloppet i Oxelösund igår?
    Nej…jag tror att jag skall gå och stänga fönstret så att jag i alla fall slipper höra vinden. Skickar, med stor avundsjuka, ett stort lycka till till alla grabbar (o tjejer) som kunnat slita sig från vardagliga måsten…Be careful out there!!

    Mattias

    karnan svarade 20 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • karnan

    Medlem
    23 september, 2003 vid 11:18

    Hum! Du får väl trösta dig med att det är fler som spanar trånande ut genom fönstret. Själv sitter jag instängd på jobbet för att jag ska tentera min jävlaskitstudenter — för att parafrasera en av dina formuleringar. Inget ont om stundenter förstås (en dag som denna är de nog lite onda iallafall :-). Vi får väl vänta tills på fredag då du har gjort din tenta och jag ska smita från jobbet. Dessvärre blir det väl som det brukar när man planerar surfen, det vill säga gnistrande solsken och två sekundmeter. Det är bara och bita ihop.

    /Johan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Satan!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.