Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag se nya inlägg utan att behöva läsa alla inlägg

  • se nya inlägg utan att behöva läsa alla inlägg

    Publicerad av johan_m på 13 januari, 2006 vid 16:39

    Jag saknar att man inte kan se vart det finns nya inlägg sedan man var in och kollade senast.

    som det är nu så måste man läsa/klicka på alla inlägg, även dom man tykcer att man inte har nån lust att läsa, för att se om det har kommit några nya inlägg i forumet.

    Det är nämligen rätt så jobbigt att trycka igenom minst ett 50-tal trådar när det är kanske 5 som verkar intressanta. Det var bättre som det var förut då man bara behövde gå in på forumet så tolkade den det som att allt var läst.

    johan_m svarade 18 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • svenne

    Medlem
    13 januari, 2006 vid 17:13

    Eeeh.. Näe?..

    Snabblänkar->Dagens inlägg så ser du alla trådar med nya poster.
    Och klickar du på firstnew.gif-knappen kommer du till första olästa.

    🙂

    EDIT: Snabblänkar->Markera forum som lästa, nollställer alla trådar så du slipper plöja genom allt nästa gång igen.

  • johan_m

    Medlem
    13 januari, 2006 vid 17:29

    Jo den funktionen har jag hittat, men det jag vill är att se dirket på forumet om ett visst forum har några nya inlägg, utan att behöva komma ihåg vilken tid o.sv som jag var inloggad senast.

    vidhåller att det var bättre förut då det räckte med att gå in på ett forum för att alla inlägg skulle registreras som lästa, då visste man om det hade kommit till något svar i det forumet utan att man behöver klicka igenom alla nya inlägg..

  • johan_m

    Medlem
    13 januari, 2006 vid 17:31

    Hittade svar på min begäran själv..
    fanns en funktion under snabblänkar som hette markera forum som lästa..

    den hade jag missat..
    Så nu är allt frid och fröjd igen :cool2:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag se nya inlägg utan att behöva läsa alla inlägg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.